12 komentářů
  1. Taky jsem zatmění měsíce viděla,Jani, bylo to krásné.
    A je u vás doma moc pěkně:o)
    krásný večer! Jitka

    OdpovědětVymazat
  2. Dobrý večer, krásné fotografie z Vašeho bytu. Moc se mi líbí ty 2 bílé nádoby , typu "sádelníků" , které máte na stolku. Kde jste si je pořídila? Mějte se moc hezky. Miluše.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Miluško, jsou to staré sádelňáky, byly už hodně popraskané, tak jsem je napatinovala....:)) Taky zdravím! :)

      Vymazat
  3. Tak to jsem úplně propásla, vůbec nevím, že se nějaké zatmění odehrávalo :D Tu orchidej, co máte na okně, máme taky, ale vůbec nekvete...má spoustu malých a trochu zkroucených "stonků", ale ty už jsou asi půl roku pořád stejné...takto vám vykvetla doma? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem orchidej dostala od kamarádky k vánocům už rozkvetlou. Tak jsem zvědavá, jestli mi vydrží a neumořím ji:)

      Vymazat
  4. Jani, moc hezky je u vas:-). Ja Mesic videla dnes, kdyz jsem jela autem s tim ze ho zkusim nafotit, ale u nas doma nebyl videt:-(. Je to ale krasavec. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ...pred ze mi chybi carka, vim:-)...M.

      Vymazat
    2. To je škoda, taky jsem nakonec litovala, že jsem se aspoň nepokusila ho vyfotit.....no tak třeba příště:))

      Vymazat
  5. Dobry den, Jani, mohla bych se zeptat, jakou technikou jste vytvořila šedou stěnu za kamny? Moc se mi líbí jemná struktura. Děkuji, Mirka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I já se přidávám k dotazu...Sisa

      Vymazat
    2. Mám o tom článek na blogu http://janaathome.blogspot.com/2015/08/diy-jak-na-starou-zed.html

      Vymazat