18 komentářů
  1. Jani,opatrujte se. Bydlení máš zase vymazlené))).
    Krásné léto i u vás.

    OdpovědětVymazat
  2. Moc příjemné prostředí. Vkus, cit pro krásno je naprosto patrný.
    Hezké dny léta !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  3. Jani, je to nadhera, ty nadoby, trakar, vse:-). M.

    OdpovědětVymazat
  4. Překrásná zahrada. Já si tu svoji snažím taky tak vyšperkovat, ale zároveň chci, aby ty květinky měly taky nějaký užitek. Pod okny mi tam například roste rakytník, ze kterého roky děláme s maminkou rakytníkovou šťávu. Je tedy pravda, že tento rok na to moc čas nebyl, tak jsme ji raději koupili na https://www.herbavis.cz/produkt/rokivital. Domácí je domácí, o tom žádná, ale doplněk stravy je to bezvadný.

    OdpovědětVymazat
  5. Dobrý den, máte velmi zajímavý blog a články, ale zajímalo by mě, jestli vlastníte nějaké auto? Kolik vám je vůbec let, jestli to není nevhodné se zeptat? Ptám se kvůli tomu, že teďka budu kupovat nové zimní pneumatiky. Zatím jsem se koukal jen na https://www.pneuok.cz/ a chtěl bych slyšet nějaké doporučení na další stránky. Děkuji

    OdpovědětVymazat
  6. Vaše zahrada mě nepřestává fascinovat. :) U nás se naštěstí taky rýsuje něco podobného. Manžel se toho letos chopil a dělá takovou tu staročeskou atmosféru. Naštěstí ale moderně, takže mu s tím pomáhá invertorová svářečka a další moderní nářadí. :D Musím říct, že se to rýsuje fakt moc pěkně a hodně se na to těším. Letos si ji asi v plné kráse ještě neužiju, ale příští rok to dopadne. Na jaře to osázím kytkami. :)

    OdpovědětVymazat
  7. Vypadá to u Vás na dvoře skutečně moc hezky, mám ráda styl, kterým jste schopni oživit "obyčejné" staré vybavení do modernějšího vzhledu ;-) My jsme s manželem vloni rekonstruovali kompletně interiér našeho domu a letos jsme se tak mohli konečně věnovat zahradě a venkovní terase, kam jsme nakoupili třeba nové starožitné porcelánové nádobí z antikart nebo jsme také pořídili velký plynový grill s nastavitelnou teplotou.

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj Jani, máš moc hezky dvoreček, ale víš co tam dle mého chybí? Na ty stěny by se hodila obkladová břidlice. Dle mého by to udělalo takový hezký kontrast se stěnou za tím. Celkově by to ten dvůr oživilo. Ale to je jen můj názor a jak to vidím já. Já jsem totiž taková hodně náročná, co se týče nějakého designu a barviček. To je moje :)

    OdpovědětVymazat
  9. Zdravím vás Jano. Máte moc hezký dvůr. S lehkým nádechem pradávna, moc se mi to takto líbí :) chtěla bych se vás zeptat, co si myslíte o tom, kdyby člověk použil levné zátěžové koberce jako podsedáky na lavičku. Nechtějí se mi kupovat klasické podsedáky, ale chtěla bych si je vytvořit sama z koberců. Co si o tom myslíte po praktické stránce? díky :-)

    OdpovědětVymazat
  10. Zdravim Janka
    Máte to pekné, také pohodové. Kvietky dodávajú ten správny vidiecky šmrnc. Ale najviac ma dostali tie veľké oleandre. Pa s pozdravom Lenka

    OdpovědětVymazat
  11. Zdravím. Vím, že je to trochu mimo téma, ale nebyl by mi zde někdo schopen poradit s výběrem nějakého outdoorového oblečení? Já jsem se teda zatím díval na web https://armik.cz/ a pár dalších, ale stále mi přijde že to není úplně ono. Někdo, kdo našel svůj spřízněný obchod a podělil se? Moc bych to ocenil. Díky.

    OdpovědětVymazat
  12. IF YOU NEED A LOAN NOW EMAIL CONTACT drbenjaminfinance@gmail.com




    TODAY I GOT MY DESIRED LOAN AMOUNT $520,000.00 FROM A RELIABLE AND TRUSTED LOAN COMPANY. IF YOU NEED A LOAN NOW EMAIL CONTACT drbenjaminfinance@gmail.com

    Hello, I'm here to testify of how i got my loan from BENJAMIN LOAN FINANCE(drbenjaminfinance@gmail.com) I don't know if you are in need of an urgent loan to pay bills, start business or build a house, they offer all kinds of loan. So feel free to contact Dr. Benjamin Owen he holds all of the information about how to obtain money quickly and painlessly without cost/stress via Email: drbenjaminfinance@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  13. Krásné fotografie a především zahrada! My se do našeho nového domu nastěhovali teprve před rokem, takže stále pracujeme nejen na něm, ale i na zahradě. Máme blízko k přírodě, takže si pěstujeme vlastní ovoce a zeleninu. Musím však uznat, že je to poměrně těžká disciplína. V loni jsme například bojovali s ptáky, které se nám dařilo částečně odhánět pomocí plašiče ptáků.

    OdpovědětVymazat
  14. Nádherné fotky. Miluji, když je zahrada něčím originální, a přitom z ní dýchá venkov. My bydlíme kousek od města, takže na zahradě je vidět, že jsme ji museli hodně předělávat. Naštěstí se nám podařilo realizovat zahradní jezírko, které bylo mým snem již od koupě domu. Konečně mám místo, kde mohu v klidu relaxovat.

    OdpovědětVymazat
  15. U vás na dvoře se mi to opravdu líbí. Zvlášť ty plastové dveře které jdou vidět hned z šesté fotky, ty mají grády. Kde jste je prosím kupovali, také na https://www.jis.cz/plastove-dvere/ jako my a nebo snad někde osobně? Děkuji za případné vyjádření, jsem napnutá jako struna.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hodně trapný opakovaný pokus jak do diskuze vecpat reklamu, vy plastová Marto

      Vymazat