9 komentářů
  1. Janičko moc pěkný, nám se pne trojlistý po ořechu, pětilistý po baráku a z druhé strany ještě trubač....začínám mít strach, aby se nám to neprobouralo střechou!!! ale na pohled je to fakt moc pěkný. A co se týče nastydnutí, udělejte si čaj z mateřídoušky, majoránky a oregána a hned se vám uleví:-) stačí hrstka do konvičky, zalít horkou vodou a nechat 10 minut louhovat...krásný den , Pavla

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc, už jsem nasbírala bylinky co jsem našla na zahradě a je to dobrý:-)

      Vymazat
  2. Jani, já mám přísavník moc ráda. Vylepšila jsem ním zeď sousedovic zahradního domečku (s jejich souhlasem!).
    Rýmu zatím nemám, nejela jsem vlakem, ale taky pořád chodím v letním...
    Moc tě zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to se máš, já jedu vlakem jednou za čas a hned je z toho rýma:-) Pa

      Vymazat
  3. Já mám na domě taky Přísavník a mám jej moc ráda. Mně osobně se líbí a i tvému domu sluší. Krásné fotky zahrady i všech zákoutí. No a právě bez těch plazivek a popínavek by to nebylo tak kouzelné! Tak ať nám rostou:-)). Pěkný den Věra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věru zatím ho mám na stodole, na dům si netroufám, aby mi za chvíli nevlezl až do kuchyně :)) Ale jinak mám popnuté kdeco!

      Vymazat
  4. Taky se mi líbí. Ale zas mám strach, aby mi po něm nešplhali domů mravenci a škvoři .... tak se nám plazí jen po garáži a po plotě:-)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ho mám taky jenom na garáži a na stodole. A tam mi stačí. Na domě máme novou fasádu, takže tam muž řekl, že prý ne:)

      Vymazat
  5. Jani, to jsou naprosto BOŽSKÉ FOTOGRAFIE♥

    OdpovědětVymazat