11 komentářů
  1. Jani, moc tě zdravím a děkuji za krásné fotky od vás! Ano, zkušenost...
    Obchody mi nechyběly, ale přišla jsem o cesty, na které jsem se moc těšila a bylo třeba velké koordinace a plánování - Bůh se nepochybně smál!
    Měj hezké dny, Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Nech už je to čokoľvek, želám vám, aby vám to vyšlo podľa vašich predstáv.

    OdpovědětVymazat
  3. Jani, životní změna?🤔Tak to už se moc těším na další příspěvek!A zahradu máš krásně šťavnatou🤗

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné fotky ze zahrady. Ano, přišla pro nás nezvyklá neznámá doba.Díky tomu, že máme zahradu, les téměř co by kamenem dohodil, neměla jsem pocit izolace.
    Těším se na další příspěvek!
    Měj se moc hezky!
    Hanka(bavi-mne-to.blog.cz)

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné fotky a napínavý příběh před námi, ať vám vše vyjde!
    Věřím, že to bude k lepšímu.
    Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  6. Nádhera! Vážně pěkná zahrádka. U nás to už konečně vypadá alespoň z části tak jako u vás. Kdybych čekala na manžela až se rozhoupe, no to bych tam měla jen plevel a hlínu ještě teď. Musela jsem si všechno nastudovat a pustit se do toho sama. Snad z toho jednou bude taky tak krásné místo kde budu ráda trávit čas.

    OdpovědětVymazat
  7. Designové krby můžou být řešením současné situace, když už přišel podzim a musí se přitápět. Bohužel je to tak, je už dost chladno, na některých místech už také mrzlo. Designové krby vytopí každou místnost, každý prostor a mají plno moderních vychytávek. Pokud by si někdo nevěděl rady s výběrem, tak mu odborníci zcela jistě rádi poradí.

    OdpovědětVymazat
  8. Já pobyt venku na čerstvém vzduchu doslova miluji. Běžně nemám moc času, takže se snažím venku trávit alespoň pauzy během práce. Proto jsem si domů pořídila kávovar na kapsle, se kterým je možné kávu připravit do pár minut. Rychlé jsou například tchibo kapsle, ale někdy si dopřeji i pravou arabskou kávu.

    OdpovědětVymazat
  9. Já se snažím již delší dobu věnovat zahradě tak, aby vypadala, že je opravdu opečovávaná. To otravné sucho mi však nedává prostor k tomu, abych mohla popustit uzdu svojí fantazii. Aktuálně můj trávník zachraňují pouze zatravňovací dlaždice, které nejsou zrovna levné, ale i tak jsem se rozhodla, že to bude asi jediná možná volba.

    OdpovědětVymazat