18 komentářů
  1. Já se hlásím jako bývalá blogerka. Chybí mi to, ten kontakt a to, jak jsem se těšila na příspěvky. Většinou jsem je četla ráno u kafe a měla pocit že je kolem mne plno blízkých duší z různých konců světa. Já si omylem smazala asi před čtyřmi lety v blogu historii a tím jsem ztratila chuť pokračovat. Většina lidí se přelila na IG, ale už to není ono...Ještě, že vás pár trvalek zůstalo. Díky za to!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju za zprávu! :) Přesně, taky jsem měla ten pocit spřízněnosti, že nás baví podobné věci a rozumíme si aniž bychom se někdy viděly. Na IG to není ono ani pro mě, i když i tam jsem a dávám víc příspěvků než tady. Ale nějak mi nejde se tam tak otevřít jako tady na blogu...:-)

      Vymazat
  2. Jani, moc hezké zamyšlení. I mně je smutno po některých blogerkách, i když je člověk znal jen podle pár vět, které na svém blogu nebo v komentářích zanechaly.
    Moc ti přeji tu duševní rovnováhu, o které píšeš. To je hodně důležité...
    Měj krásný den. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, ty jsi ta stálice a díky za to:) Už se známe hodně let .....:)) Měj se krásně!

      Vymazat
  3. Napsala jsi to moc hezky. Začínala jsem blogovat později nežli Ty, ale Tvůj blog jsem brzy objevila a byla a jsem za to ráda. Vždycky je to příjemné nakouknutí. Taky je mi líto, že některé blogérky už příspěvky nadávají, mnohé z nich byly právě ony, které mne k této činnosti nalákaly. :-)
    Měj se hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, je super, že jsi to vydržela tak dlouho, já tedy s velkou odmlkou se k blogování ráda vracím. Nebude to tak často jako v minulosti, ale doufám, že vydržím:)

      Vymazat
  4. I já se hlásím do klubu)))) také jsem tu měla své oblíbenkyně, které jsou fuč. Škoda.
    Krásné dny přeji Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, ty jsi taky velká stálice, myslím, že jsme začínali nějak podobně v roce 2012?
      Tak at ti to vydrží a já se budu taky snažit:)

      Vymazat
  5. Jani,
    i já se hlásím k bývalým blogerkám a tvým stále ještě fanynkám a čtenářkám. :-)
    I když už nebloguji, stále ráda nakukuji.
    Máš pravdu, že ten blogérský svět byl před léty krásný.
    Opravdu jsem měla pocit, že díky nim existují holky na stejné vlně!
    Oni stále jsou, ale svět se nějak moc zrychlil,....
    U Tebe jsem vždy obdivovala nádherné fotky z přírody, tvé krásné přírodní zahrady, brdských lesů, z ateliéru ze Žižkova,...
    Vždy jsem toužila být květinářkou, plánovala jsem i kurz u Tebe, těšila se, že se seznámíme na živo.:-)
    Bohužel zůstalo jen u plánů a snů, ale možná letos,.....
    Mohu se zeptat, čím ty teď žiješ pracovně?
    Jani, ať se Ti na polosamotě stále i v novém roce krásně rozjímá, fotí, žije !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ilonko, tak třeba se k blogování taky jednou vrátíš:) Floristikou se bohužel neživím, můj ateliér pronajímám.....takže ani workshopy nejsou. Ale pořád hodně fotím a píšu i pro jiné. Chybí mi tvůrčí činnost rukama, tak o něčem zase uvažuju :)
      Měj se krásně i do nového roku vše nej!:-)

      Vymazat
  6. Jani, nezabudnem na výhru - koš z NILA, ktorú som na Tvojom blogu vyhrala. Sledujem Ťa stále, ale blog už nepíšem. Rada sledujem aj iné blogy...E.S. je úžasná ako dokáže pokračovať. Ja som asi vyhorela. Dospela som do štádia, že mi to pripadalo také...neviem to opísať...asi prázdne. Nedokázala som sa posunúť na iný level príspevkov a tak som skončila. Medzitým som sa niekoľkokrát sťahovala, naposledy do Matičky miest českých, tak ani nebol ten správny popud. Snáď... ak aspoň trochu dokončíme našu novú záhradu...snáď budem pridávať záhradnícke príspevky...snáď...
    Som veľmi rada, že si blog naštartovala znova. Dýcha z neho Človečina. Máš pravdu, IG nie je to pravé orechové. Možno pre mladšiu generáciu, ja sa tam strácam.
    Držím prsty a neprestávaj...prosím...
    jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani moc děkuji, že jsi se ozvala! Chápu tvoje pocity, mám to občas podobné, ale pak mi zase blog nebo i IG chybí a jdu do toho znovu...No a těším se, že znovu třeba začneš, zahrada je úžasné téma! A jak se ti bydlí v Praze? :-)
      Posílám moc pozdravů!:-))))

      Vymazat
  7. Jani, mám Tvoj blog veľmi rada, a teraz, že keď som odišla z IG, moc rada čítam blogy!
    Mám sa akosi ,,vnútornejšie,, neviem či lepšie alebo horšie, jedno viem, že všetky deti sa stali odo mňa konečne odpútané, aj keď niektoré stále závislé....no, novinka pre mňa je, že hlavne ja sa učím byť nezávislá:-)
    Alena Vyskočilová

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenkooo, já jsem si říkala, kde jsou tvoje příspěvky na instagramu....:-((( Ale chápu to a zároveň doufám, že se k tomu zase vrátíš:) Tu závislost na dětech mám taky a taky se učím odpoutávat a byt nezávislá....ale je to těžké. Tak ať se nám to daří a budu moc ráda, když budu o tobě vědět aspoń z komentářů. Posílám moc pozdravů a žij si krásně svůj život!!!:-)

      Vymazat
  8. Je škoda, že spousta krásných blogů skončila, já nad tím taky občas přemýšlím, mám pocit, že už to nikoho nezajímá. Ale baví mě to, tak u toho stále zůstávám alespoň pro sebe.

    Simple living: Co jsem se naučila v roce 2022

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je super! Já to mám podobně. Trochu se mi zdá, že už víc lidí nebaví IG, tak třeba se zase blogy vrátí...:-))

      Vymazat