11 komentářů
  1. Jani, díky za krásnou fotoreportáž z vašeho vánočně nazdobeného bydlení. Přeji příjemný zbytek prosince a do nového roku hodně zdraví. Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, moc děkujuuuu a také přeji krásné dny a do nového roku vše nejlepší!!!

      Vymazat
  2. Jani, krásné fotečky z kouzelné vánoční atmosféry.
    Měj se krásně a do nového roku přeji hodně zdraví a štěstí. Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dekuju moc a také přeji vše nejlepší do nového roku!:-)

      Vymazat
  3. Moc krásně nazdobeno. U nás se stromeček odstrojuje na Tři krále.
    V novém roce jen všechno dobré!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  4. Moc hezky je u vás, Jani! Ráda jsem se podívala.
    Přeji příjemný večer. Helena

    OdpovědětVymazat
  5. Když jsem se probudila ráno a viděla jsem že všude po posteli jsou čokoládová srdíčka, tak jsem z toho byla naprosto unešená. Manžel se totiž rozhodl že mně po delší době udělá radost. To je tak milý člověk, to snad není možné. Vzala jsem si toho pravého, to vím moc dobře.

    OdpovědětVymazat