12 komentářů
  1. Jani, opět nádherné fotky, Vybrali jste si krásné místo k žití)))) Těším se na další příspěvky tam od vás.

    OdpovědětVymazat
  2. Naj nádhernejšie, hrejivé, Tvoje:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Je radost se na fotky dívat. Krásná atmosféra obýváku !
    Měj se hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  4. Velice se mi líbí váš styl a smysl pro detail. Mám kuchyň v podobném stylu jako vy na chatě, a také jsem velikou milovnicí starožitného nábytku. Jak se dívám na vaše fotografie, máme ještě jednu společnou zálibu, a to jsou svícny a uklidňující světlo svíček. Nedávno jsem sháněla noční stolky do ložnice, kterou jsem se rozhodla trochu zrekonstruovat.

    OdpovědětVymazat
  5. Do takové místnosti by se určitě hodil i nový botník, nemám pravdu? Vy totiž vypadáte že máte rádi obecně hodně bot a temné místnosti. Ráda bych vám s něčím poradila, ale nejsem takové designérka jako vy. Každopádně vám budu držet v životě palce!

    OdpovědětVymazat
  6. U nás doma máme také hodně světla a jsem za to ráda. Ale ne toho na které je potřeba mít elektrický proud. Máme totiž velká a silná okna a přes ně protékají sluneční paprsky, tak právě ty mám na myslí :) No a teď si ještě manžel do jeho pracovny koupil křeslo aby se prý zlepšilo jeho čtení a povědomí o nových trendech v jeho oboru.

    OdpovědětVymazat
  7. My třeba jsme si také kupovali nějaký nábytek přes luceda.cz a jsme rádi že jsme zase nějaké finanční prostředky ušetřili proto s tou cenu dřeve v dnešní době se moc nedá konkureovat. To jak si musí ještě rodiny zařizovat domácnostia pořizovat byty, o tom raději příště.

    OdpovědětVymazat