14 komentářů
  1. Ahoj Jani, to je dobře, že ses vrátila! Už jsem si říkala, co s Tebou je. Pěkné fotky! Přeju krásné dny! Z.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc za krásné přivítání! Také přeji krásné dny!:-)

      Vymazat
  2. Zdravím Jani, krásné rozhodnutí))) ani nevíš, kolik lidí tím potěšíš. Budu vyhlížet tvé další příspěvky. Měj se hezky Eva.
    http://es-ideas.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  3. Moc jsi mne potěšila svým návratem . A myslím, že nejenom já, ale i další potěšíš svými krásnými fotkami - třeba jako dnes.
    Takže moc se těším na vše další.
    Měj pěkné klidné dny!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, moc děkuju za krásné přivítání a podporu! Také přeji pěkné dny!:-)

      Vymazat
  4. Dobry den Jani, krasne fotky a nalada. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý den, je dobře, že budete v blogu pokračovat, udělala jste radost nejen mně. A klidně i pište...... já si příspěvky i doprovodné komentáře rada čtu.
      Hezké podzimní dny
      Hanka

      Vymazat
    2. Hani, moc děkuju! Tak se pokusím i psát......:-)))))

      Vymazat
  5. sem se nemohla dočkat...díky,Sv.

    OdpovědětVymazat
  6. U nás doma to teď konečně vypadá nějak pěkně. Dříve jsme neměli ani ve všech místnostech okna protože jsme zdědili domeček v nejméně vhodnou dobu. A to sice v období kdy jsem zjistila že jsem v tom. To se dělo ve světě zrovna to onemocnění zvané covid. No šílená doba, co vám budu povídat.

    OdpovědětVymazat