13 komentářů
  1. Jo,jo - kdo si počká den se dočká. Ale už je to trochu dlouhé čekání.
    Tak hezké dny!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to nekonečné, no ale snad už o víkendu bude prý hezky:-)

      Vymazat
  2. U nás byl zase dneska mrazík, už je to opravdu ubíjející ☹️ Krásně je u vás doma 🙂

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U nás naštěstí ne, ale měla jsem všechno uklizené....A děkuju:-)

      Vymazat
  3. Tak to u nás doma se toho také moc nezměnilo. Manžílek je pořád někde v práci a já s dětmi se snažím zabavit. Chodíme čas od času někam ven do lesíka, ale není to pořád ono. Jak je už zase podzim, tak mě ani ty procházky tak nebaví. Měla jsem v neděli nakupovací náladu, a tak jsem si koupila nové záclony

    OdpovědětVymazat
  4. I tobě Lucinko přeji krásnou neděli. My jsme se s manželem rozhodli, že tento víkend strávíme domácími prácemi. Už to u nás vypadalo opravdu otřesně. Den volna navíc jako třeba dnes se opravdu hodil. Alespoň jsem vyprala záclony a prostěradla. Občas si říkám, že nevím, kde mi hlava stojí jak se furt točíme v kruhu spánek-práce.

    OdpovědětVymazat
  5. Líbí se mi jak máte zařízený baráček, to je opravdu radost pohledět, navíc když vím, že jste si to všechno dělali sami. Mohla bych na tebe mít Janičko dotázek? Zajímalo by mě, jestli sis někdy koupila macu a hlavně, jaké máš zkušenosti. Mně to chtějí koupit vnoučata na Vánoce, ale já vůbec nevím, co od toho očekávat.

    OdpovědětVymazat
  6. Mě se celkově ten Váš styl moc líbí. Nevím jestli je to rustikální, nebo nějaký moderně pojatý venkovský styl celkově. Ale hrozně mě to baví. V tuhle chvíli vybavujeme byt, tak se tu nechávám dost inspirovat. Hledáme nějaký ten nábytek v Praze. Ale pořád nejsem úplně spokojená, neodpovídá to Vašemu stylu :)

    OdpovědětVymazat
  7. Moc pěkné povídání. Máte velmi dobrý vkus na to, co se hodí do baráčku. Konečně jsem poznala někoho, kdo je opravdu pedant na prostředí. Nemáte nějaké tipy na to, jak oživit pracovnu? Víte, mám vedle notebooku jenom čtyři květiny v květináči a to je tak vše. Nějaké závěsné lampy nebo zelenou stěnu?

    OdpovědětVymazat
  8. IF YOU NEED A LOAN NOW EMAIL CONTACT drbenjaminfinance@gmail.com




    TODAY I GOT MY DESIRED LOAN AMOUNT $520,000.00 FROM A RELIABLE AND TRUSTED LOAN COMPANY. IF YOU NEED A LOAN NOW EMAIL CONTACT drbenjaminfinance@gmail.com

    Hello, I'm here to testify of how i got my loan from BENJAMIN LOAN FINANCE(drbenjaminfinance@gmail.com) I don't know if you are in need of an urgent loan to pay bills, start business or build a house, they offer all kinds of loan. So feel free to contact Dr. Benjamin Owen he holds all of the information about how to obtain money quickly and painlessly without cost/stress via Email: drbenjaminfinance@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  9. My máme s manželem chatu tak zvanou dřevěnku, která je z venku i uvnitř ze dřeva, a tak máme i na stropě trámy. Nedávno jsme potřebovali sehnat nějaké podlahářství, které by nám dokázalo renovovat dřevěnou podlahu. Nakonec nám náš kamarád doporučil jednu firmu, která nám celou podlahu zrenovovala, a nakonec jí i ošetřila ochranným nátěrem.

    OdpovědětVymazat
  10. Já nechápu jak můžete tak nádherně fotit. Opravdu vám to jde skvěle. Já osobně kdybych takhle fotit uměl, což neumím, tak stejně budu fotit jen své rekonstrukce bytu Praha, takže by to stejně dopadlo blbě, ale i tak, prostě respekt za váš talent.

    OdpovědětVymazat
  11. No vypadá to u vás opravdu krásně, to si nebudeme vůbec nalhávat že by tomu snad mělo být jinak. Líbí se mi hlavně ten botník, který jste si sami postavili. To muselo dát nesmírně moc práce, nemám pravdu?

    OdpovědětVymazat