8 komentářů
  1. Tu ovládná starší pirát, jeden čas ji dělat pořád dokola, učili se ji v družině. A na Vánoce jsem v ní od něj dostala dárek :-) Ta šedá je parádní a asi i pratická jak tak koukám :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No vidíš, u vás to umí děti, u nás si skládám krabičky já a ještě si chodím pro návod na švédský blog:-)

      Vymazat
  2. Krabiček není nikdy dost:-))

    OdpovědětVymazat
  3. Jéé Jani, vždyť tohle jsme skládaly jako děti z těch divně davených papírů a ty, ty uděláš ze skládačky designový kousek, paráda!
    Moc se mi líbí tvůj úlovek lesa a ta tonetka,ta je prostě dokonalá!
    Přeji hezký víkend!

    PS: v Praze bylo krásně, budu trochu informovat. Teď tu sedím s nohama na stole :o)

    OdpovědětVymazat
  4. ...už bych měla jít asi spát - co jsem to napsala... barevných!
    Pa, H.

    OdpovědětVymazat
  5. Právě jsem si vzpomněla, jak jsem chodila na brigádu do balíren a skládala krabice a krabičky na kafe:-)))) Myslím, že o tento typ zábavy se pokoušet nebudu:-))) Ještě nyní mám husinu. Ale na Pint. hodně pokukuji po těch papírových skládankách. Tvé krabičky jsou orginální a moc pěkné. Židle taky. Moc se mi Jano líbí vaše bydlení, jen když si přestavím, jak máme u nás koš, chodítko, další koš s hračkama:-)) A to už Jonášek dojede v chodítku všude a už mi včera orval první fíkus:-)). A fotky z lesa jsou krásné. Hold Brdy jsou jiné, než Beskydy, ale krásné. Tak pěkný víkend. Pa Věra♥ Ps: a ty vnučkovské radosti k Vám taky dojdou, počkej:-)) Ale jsou krásné♥

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj Janičko..Tak jsem si u Tebe zase krásně pokoukala..Ty Tvoje fotky a výtvory..nádhera..Děkuji za pohlazení oček..
    Krásné dny..Bi

    OdpovědětVymazat