10 komentářů
  1. Jani, taky se bojím plísní, počasí je na ně jak dělaný. Někde jsem ještě četla do mlíka přidat křen nebo stříkat světle růžovým hypermanganem. Nakonec možná aspon jednou preventivně postříkám Acrobatem:(
    Kyticky jsou překrásné! paa Jíta

    OdpovědětVymazat
  2. Jano, máte to doma jako v drahém časopisu o bydlení, jedním slovem útulno.
    Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  3. Jani, my sme si rozrobili viac prác: pretierame osb dlážku bielym transparentným voskom, urobili sme špajzu, čaká nás komora, kde sa spávalo, mužova pracovňa a úložné priestory, teda šatník...medzi tým som už kúpila koberce a industriálnu pohovku, no a najviac nalieha záhrada, celú ju máme pod fóliou, kvôli psom, lebo ju prerábame, takže dážď vyhovuje, lebo po kúsku odkopávame:-)
    Mne sa u teba veľmi páči, si moja inšpirácia!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dekujuuu moc zlaticko!:)))
      No mate co delat, ale vim, ze te to bavi, tak to pujde samo! Posilam moc pzdravu!:)

      Vymazat
  4. Krásné bydlení. Líbí se mi to moc !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  5. Dobrý večer, to je radost, prohlížet Vaše fotografie.Musím s předchozími příspěvky jen a jen souhlasit. Máte to u Vás tak krásné a útulné. Moc se mi u Vás líbí. Mějte se moc hezky. Miluše.

    OdpovědětVymazat
  6. Vypadá to velmi pěkně. Opravdu vkusně. Vybíráte věci do domu podle nějakého katalogu nebo kde berete svoji inspiraci? Zajímalo by mě, jestli máte třeba i nějaké zařizovací předměty v koupelně třeba jako je vana nebo umyvadlo nebo nějaké poličky v koupelně? Moc se mi líbí Váš smysl pro design.

    OdpovědětVymazat
  7. Koukám že vy také do sedací soupravy asi nedáváte moc finanční prostředků, že? Podle fotek to vypadá že hodně opečováváte jenom kuchyni a nějakou šatnu, ale na obývací pokoj moc prostředků nezbývá, nebo se pletu a je to záměr? Zkuste mě případně omluvit, děkuji.

    OdpovědětVymazat