12 komentářů
  1. Jani,
    vy jste byli kousek od nás !
    Kuks znám,ale Broumov, ani klášter jsme zatím ještě nenavštívila :-o
    Máš pravdu, že zde máme mnoho krásných míst !
    Měj krásné dny !

    OdpovědětVymazat
  2. Dvě mému srdci blízká místa. Na Kuks se občas dostanu, v Broumově jsem už dlouho nebyla...
    Nádhera, Jani!
    Měj hezké dny, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Uz dlouho jsem tam chtela, tak se to povedlo, je tam krasne! Pa, Helenko:)

      Vymazat
  3. Dobrý den Jano, děkuji za zmínku o komunistické minulosti....v sobotu jsem navštívila Uhelné Safari, lom ČSA. Je neuvěřitelné , že se zlikvidovalo arboretum pod zámkem Jezeří, jehož hodnota byla v roce 1980 vyčíslena na částku přesahující 300 miliónů a z povrchu zemského zmizelo 4900 stromů, třeba 800 let starý Albrechtický dub....A co takhle prolomit limity a bourat a kácet dál...je to smutné Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. O zamku Jezeří jsem nedavno videla reportaz, je to desny, co se tenkrat delo. A nejenom tam, na kazde pamatce se najdou stopy po jejich řádění a ignoraci vuci kulturnim hodnotam. To by bylo na dlouho vyjmenovat vsechno co znicili......Nastesti se toho uz hodně podařilo zachránit. Krásne dny!:)

      Vymazat
  4. Jé, tak krásný výlet! a ty fotky, hned mne vrátily do našich dovolených, moc rádi tam jezdíme, chodíme do skal, na Hvězdu, do kláštera a dřev. kostela v Broumově, na Ostaš, a tam okolo. To je moc hezký kraj.
    ( že je možné v klášteře přespat, to jsme dosud nevyužili )
    Díky za reportáž a fotečky.
    Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je tam moc krásne, jsem ráda, ze jsem ten kraj navštivila! :)

      Vymazat
  5. Nádhera! Broumov mám na seznamu míst, kam se chci podívat, na Kuksu jsme se zastavili loni. Máš pravdu, máme spoustu památek, jen se k nim někdy chováme barbarsky.... to mi připomíná jablonecký zámeček Schlaffarie, který minulý týden nechal nový vlastník napůl strhnout... budu o tomu muset napsat na blog.... pa, e

    OdpovědětVymazat
  6. To urcitě stoji za příspěvek! O takovych vecech by se melo psat. Jak je možné, ze se to jeste dnes deje.....Jinak Broumovsko je krasny kraj, takze urcite stoji za navstevu!:)

    OdpovědětVymazat