9 komentářů
  1. Jani, ja bych je taky nevyhodila, vzdyt vis:) Nadelaji jeste spoustu parady. A ta nadoba na druhe fotce i s tim kusem stare lavicky nema chybicku. Pa Jita

    OdpovědětVymazat
  2. Presne s tvojim citom k veteši a k prírode sa inšpirujem a korigujem pri tvorbe našej záhrady, pa!
    Alena

    OdpovědětVymazat
  3. Jani,
    to je taková nádhera ta rozkvetlá krása ve starých plecháčích, hlavně ty modré !

    OdpovědětVymazat
  4. Prostě nádhera, krásně to spolu ladí... I.

    OdpovědětVymazat
  5. Jani, modré hrnce sbírala, tuším, paní Iva Hüttnerová, u vás jim to také sluší, máš na to talent udělat okolo domu příjemno.
    Ráda chodím na návštěvu.
    Jiřina z N. trvalkadahlia.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  6. My jsme s manželkou zdědili po její babičce starý dům na vesnici, kde nám úklid celé zahrady zabral více než pár měsíců. Bylo tam opravdu hodně haraburdí, ale z některého se podařilo vyrobit zajímavé dekorace, a to i k zahradnímu jezírku. Konečně se nám podařila zakrýt i filtrace pro jezírka.

    OdpovědětVymazat
  7. Tenhle článek si nesmí přečíst můj manžel. Já ho už asi čtvrt roku přesvědčuji, aby odvezl nepořádek ze zahrady. Hlavně, že máme pár set metrů od domu kovošrot. Jenže on má v hlavě to, že ten čurbes zrekonstruuje a udělá z toho výzdobu. Akorát že to říká už skoro rok. :)

    OdpovědětVymazat
  8. Přetekl už pohárek mé trpělivosti, opět jsem se podívala manželovi do telefonu a viděla jsem tam že on skutečně zase dělá nějaké věci které nemá. Tak jasně jsem mu řekla že bez filtrace jezírek kterou měl objednat se nikam nejede. No a on na mě že prostě tohle počká, co to je za chování?

    OdpovědětVymazat