6 komentářů
  1. Jani, to je taková krása! Hned musím vlítnout někam do zahradnictví a nějakou květenu nakoupit. A ta tvoje veranda je úžasná, tam bych si kafe hned dala:) No a Žižkov, to mě ani nepřekvapuje, že se tam krade.
    S telefonem jsem měla stejný problém, jestli máš iphona, tak se musí naprogramovat do pc icloud a pak to půjde. Ale on ti syn určitě poradí :o) Přeji krásný jarní den! Jíťa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Veranda je super, ale mohli jsme ji postavit větší ... Já se na ten icloud zeptám K. Díky a pěkný večer Jitu:)

      Vymazat
  2. Dobrý večer, Vaše bydlení i žižkovský dvoreček jsou opravdu parádní.
    Jsem stále s Vámi v kontaktu, sleduji každý Váš příspěvek na blogu i instagramu.
    Máte tak nádherné profesionální fotografie. Jak z bytu, tak i přírody.
    Mějte se krásně. S pozdravem Miluše.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Miluško, moc děkuju za přízeň a za pochvalu! Mějte se také krásně! :)

      Vymazat
  3. Strašně se mi to líbí,ty rostliny jsou úžasný a mrkla jsem i na ten stůl a židle na dvoreček,vypadá to skvěle.Mám úplně stejný nápad s pomalu nevyužitým dvorečkem na Smíchově :)
    Přeji moc hezkou neděli.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, dvoreček je ještě teprve v začátcích.... doufám, že už se počasí umoudří a budu tam moct dát spoustu jarních květin:) Tak at se daří na Smíchově! Zdravím:)

      Vymazat