18 komentářů
  1. moc krásné poklady, taky bych zas vyrazila do antiku :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nebude to dlouho trvat a pojedu zase:)

      Vymazat
  2. Ta pánev je super, ta by se mi taky hodila na foodstyling :-) Já některé větší kousky, které dotáhnu domů na focení, raději vytahuji pomaloučku polehoučku, teď jsem týden vozila v autě jednu úžasně starou bednu, kterou mám v našem holobytě momentálně jako odkládací stolek. Původní záměr je sice na focení, ale to na řadu teprve přijde :-) Ty to máš aspoň kde skladovat!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pánev mi taky udělala radost, je teda trochu rezavá, ale na fotkám bude dobrá:) No a s tím polehoučku doma předkládat to máme asi podobné. Já to taky nejdřív uklidím do skříně a pak jakože už to mám dlouho. Skladovat to naštěstí kde mám, mám ještě svůj zahradnický kumbál a tam se toho vejde!

      Vymazat
  3. Rozkošná veteš! :) Mám pro Tebe to největší pochopení.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky. Když ne doma, tak mě chápou aspoň moje blogerské spřízněné duše :-)

      Vymazat
  4. Líbí se mi rezavá pánev. Jen jsem si všimla, že spodní z talířů má uštípnutý okraj. Takové věci prý brzdí proudění energií v domě a nepřináší nic dobrého. ;) Zdravím, Veronika.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo? Takže vyhodit? To asi nedokážu ...:-)

      Vymazat
  5. Tu skříň bych chtěla vidět!

    OdpovědětVymazat
  6. Jani- mne se libi strasne ty horni dva talire s kytkama, ty jsou uzasny. Odkud jsi si je dovezla?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věru, ty květované mám z Hostomic za 5 Kč a ostatní je z Prahy - kousek pod Ipákem je vetešnictví U medvěda. A má tam toho mraky a docela dobré ceny.

      Vymazat
  7. Máme to spoločné Jani, ani ja by som neodolala. Andrea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Poslední dobou jsem opravdu neodolná :)

      Vymazat
  8. Také bych byla ve svém živlu. Je to radost! Mně se nejvíc líbí ten kytičkovaný talíř nahoře, pak ta pánev, taky ten nůž .... a tak by to šlo pořád. Nejhorší dělat při nákupu tu selekci co vzít a co nevzít a potom na to myslet co jsem nevzala. Ale je to prostě fajn. Takové radosti k žití patří.
    Další pěkné úlovky přeje Jarka.

    OdpovědětVymazat