5 komentářů
  1. Jani, mám velkou radost, že sem zase chodíte, opravdu. Díky a krásné jaro, třeba už bude :-)
    Iveta

    OdpovědětVymazat
  2. U nás se duben nesl především v duchu zahradních úprav. Po posledním účtu za topení jsme si řekli, že s tím něco uděláme. Takže přijela firma, která dělá tepelná čerpadla vzduch-voda a začaly stavební úpravy. Nakonec se nám ale vše podařilo udělat poměrně rychle, i když teda za cenu poměrně velkého množství investic a mě to stálo čtrnáct dní dovolené. Ale tak co, aspoň jsme si květen užívali na pěkné zahradě. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Dobrý den, uvědomuji si, že je tato otázka trochu mimo témat, ale potřeboval bych poradit. Jaký dětský nábytek bych měl dětem do pokojíčku koupit? Já věřím, že vy s tímto máte zkušenosti. Zatím jsem se tedy díval jen na web https://www.hmnabytek.cz/detsky-nabytek/, kde to nebylo špatné, ale věřím, že najdu lepší. Nějaké doporučení? Děkuji moc!

    OdpovědětVymazat
  4. Moc se mi líbí, jak ses popasovala s dekorací. Já jsem s tím bojovala s mým manželem několik let. On se pořád nechtěl vzdát myšlenky toho, že v baráčku bude čisto a nikde nebude nic navíc. To já jsem zase toho názoru, že domov má být takový, jaký si ho udělat chceme.

    OdpovědětVymazat
  5. Wow, ta příroda je tam prostě nádherná. To už toho začínám trochu litovat, že jsem se rozhodl zaplatit za rekonstrukce bytu Praha. To jsem si raději mohl ty peníze nechat a žít v něčem pěkném takhle v přírodě. To by byl fajn relax.

    OdpovědětVymazat