13 komentářů
  1. Já nemám slov, tak precizní práce a skvělé promyšlení před tím, obdivuji!!! Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  2. Moc se Vám to povedlo!! Liba:).

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherná proměna kuchyně... Skvělá práce a výsledek je opravdu top. Miluji tenhle styl :-)

    OdpovědětVymazat
  4. no když si vzpomenu, jak já jsem dělal v kuchyni ostrůvek...no to bylo něco :D prvně jsem to naměřil a když jsem to vyřezal a začal dávat k sobě, vadila mi tam elektroinstalační krabice. Byl to celkem problém, protože jsem měl pouze pár desek ,a ty už jsem použil... tak jsem je musel nastavovat a to bylo taky něco. Nakonec mi s tím dojel pomoct kamarád a ten to udělal sám celý radši :)

    OdpovědětVymazat
  5. My se doma také snažíme ladit styl interiéru, nebo lépe designu, do přírodních barev a materiálů. Kromě podlahy z masivu tak máme většinu nábytku ze dřeva, přičemž se to ale snažíme stále držet na vlně minimalismu. K tomu všemu jsme se pustili do krbové obestavby, která vše krásně propojila a dodala místnosti ten správný vzhled.

    OdpovědětVymazat