5 komentářů
  1. Ráda čtu váš blog, nejraději příspěvky o cestování, fotky jsou nádherné. Obrázky z kavárny mi připomněly dvorek kavárny Divná paní v Bánské Štiavnici, moc doporučuji toto krásné město navštívit. Přeji hezký den, Iva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivo, moc děkuji. Na Slovensko bych taky ráda ...děkuji za tip! :)

      Vymazat
  2. Jani, připomnělo mi to náš pobyt. Ale ta kavárnička mě teda mrzí. Tak třeba za rok. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kaavárnička byla moc příjemná, z venku byla trochu kýčovitá a přezdobená, ale ten dvůr byl roztomilý a hlavně tam měli výborné domácí koláče. Ráno byly ještě teplé:))

      Vymazat
  3. Karlovy Vary jsou nádherné město. Můj taťka tam byl před třiceti lety na vojně a tak má na Vary a tamější okolí hodně vzpomínek. Jezdíme tam tak pravidelně jednou za dva roky na dovolenou. A já teda jezdím taky ještě na KVIFF, i když teď jsem ročník 2022 vynechal, protože jsem neměl tolik času. :)

    OdpovědětVymazat