25 komentářů
  1. Jani, krasa... Ja tiez mam doma takeho, co opravuje "odpodlahy"...mne sa paci tvoj pristup...co najjednoduchsie...

    OdpovědětVymazat
  2. Jani, krása, nádhera. Skvělý kousek! A ta ovčí kůže položená ma lavičce - to miluju!! Ivana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem si také oblíbila ovčí kožešiny . Při prohlížení tvé ložnice jsem si ji hned všimla. My ji máme u postele a není nic příjemnějšího, než ráno bosýma nohama stoupnout na příjemnou ovčí kožešinu :-) .

      Vymazat
  3. Páni, tolik dřeva v ložnici a ještě k tomu v Praze, to je nádhera. Voskování se dělá nějakým nátěrem nebo je na to nějaká složitejší technika? K čemu je ten papírový pytel?

    OdpovědětVymazat
  4. Musím přiznat, že to vypadá skutečně brilantně :-) Určitě by se mi něco takového líbilo i v naší ložnici, dokonce si myslím, že by se tam tento styl hodil. Objednala jsem teď totiž nové povlečení, které by s bílou lavičkou mohlo parádně ladit ;-) Snad se přítel o víkendu trochu vyhecuje a společnými silami to zvládneme.

    OdpovědětVymazat
  5. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  6. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  7. Dobrý den, ta lavička je úplně boží. Ukazovala jsem ji a ji manželovi a také se mu líbila :) přemýšlíme tedy, kde takovou lavičku sehnat. S manželem jsme celkově ujetí na věcech ze železa a jsme od Jihlavy. Myslíte, že má smysl, se podívat po nějaké zakázkové kovovýrobě Jihlava ? Myslím, že tato lavečka by musela být na zakázku, protoženevím, kde jinde hledat. Na netu nic :/ nebo nevíte někdo o něčem? Díky

    OdpovědětVymazat
  8. Jé, tak na těch fotkách to vypadá skoro jako u nás doma. S manželem milujeme dřevo, vždycky pěkně zútulní bydlení. Teď jsem nakoupila i nějaké pěkné vybavení z mého oblíbeného eshopu. To nové vybavení použiji na vaření, i jako krásnou dekoraci do bytu. Také se mi líbí, jak je to ekologické!

    OdpovědětVymazat
  9. Když vidím, jak se tady doporučují rady na stylové vybavení, tak ještě přihodím jednu radu na nákup dětského povlečení. My dětské povlečení nakupujeme v Chrudimi ve Vesně. Mají tam fajn výběr, navíc to je vždycky pěkný výlet. Chrudim je moc hezké město. :) Takže to spojíme s něčím užitečným, dáme si tam někde jídlo a pak jedeme domů. Určitě doporučuji. :)

    OdpovědětVymazat
  10. Krásné, ještě by se tam hodil nějaký ten hudební nástroj jako dekorace, aby to podchytilo úplně tu romantickou atmosféru “in the woods”. Velice mě zaujala ta bednička co máte u postele. Odkud ji máte? A ta lavice taky. No celkově je to krásně sladěné a jde vidět, že Vás to opravdu baví. Hned bych si Vás najala domů. Krásná práce.

    OdpovědětVymazat
  11. Zdravím, zajímalo by mě, jestli třeba doma používáte v obýváku lapač hmyzu, když otevřete okna, nebo dveře v létě, aby se trochu vyvětralo. Mě to přišlo takové divné toto používat doma, tak se raději zeptám. Děkuji předem a přeji pěkný den.

    OdpovědětVymazat
  12. Velmi zajímavé řešení. My jsme v našem bytě také vsadili na přírodní tóny a jednoduché doplňky včetně svíček. Ty podle mě místnosti dodají tu správnou atmosféru, přičemž mi pak prostor přijde i mnohem útulnější. Za skvělou volbu považuji i vámi použitou umělou kožešinu, kterou jsem doma použila například na pohovku či jako decentní kobereček.

    OdpovědětVymazat
  13. Dobrý den, moc děkuji za zajímavou inspiraci. Také jsem se doma rozhodla pustit trochu do kutilství a napadlo mě, že bych mohla svůj byt obohatit novým nábytkem. Do obývacího pokoje jsem dlouho chtěla válendu z palet, jejíchž výroba mi nezabrala moc času. Jediné, co jsem k tomu potřebovala, bylo správné nářadí a trocha trpělivosti.

    OdpovědětVymazat
  14. Já jsem do doplňků a dekorací doslova blázen, takže když mám příležitost cokoliv vyzdobit, tak nemůžu odolat. Naposledy jsem se rozhodla, že dám nový vzhled našemu obývacímu pokoji a nemohla jsem se od něj odtrhnout. Nakoupila jsem nějaké letní přikrývky, koberečky a polštářky a pustila jsem se do práce.

    OdpovědětVymazat
  15. To je krásné, moc se mi líbí vzdušnost a jednoduchost jednotlivých komponentů, působí to čistě a útulně. Tak to mám ráda. My to máme doma laděné do tmavšího dřeva a s industriálními prvky, můj asi nejoblíbenější prvek v ložnici je lavička s úložným prostorem, která mi připomíná truhlu od mé babičky, kde dávala látky a jiné poklady.. Ta ovčí kožešina je super :)

    OdpovědětVymazat
  16. My teď právě do ložnice sháněli na advent nějaké originální nové dřevěné dekorace. Prvně jsme si mysleli že si něco vyrobíme ale jak nějak nezbyl čas tak jsem manželovi dala pár stovek s tím, že to nesmí propít v hospodě. Udělal nám radost tím dřevem.

    OdpovědětVymazat
  17. Je to skutečně podivné co se některým lidem v posledních letech děje, ale tka to je asi život jak se tak lidovně anglicky u nás říká, že ano? Hele, já mám teď taky zážitek, ale to je na dlouhé vyprávění. No prostě jsem před týdnem musela objednávat zámečníka a neměla jsem hotovost, no to bylo parádní!

    OdpovědětVymazat
  18. Kdybyste tak někdy viděli jak to u nás doma vypadá. Přijdu domů, na televizi už zase běží házená a když se nehraje u nás tak je tam přes nějakou sázkovou kancelář puštěný přenos klidně z druhé části zeměkoule. Mě to tak neskutečně vytáčí že ten můj nic jiného ani nedělá.

    OdpovědětVymazat