29 komentářů
  1. Díky za inspiraci. Toskánsko bychom také s rodinou rádi projeli. Ve 'vaší' usedlosti by se nám taky hezky odpočívalo, luxus nepotřebujeme. ;) Krásné dny i nadále, Veronika. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bylo to tam super, tak ať se vám dovolená povede! :-)

      Vymazat
  2. To je tak úžasné... kochám se. Skvělé články, moc za ně děkuji. Miluji Itálii a po tvých článcích ještě víc. Pobyt v takovém venkovském domě je můj sen, jenže manžel Itálii na rozdíl ode mě nesnáší...

    https://nafrnenamatka.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji.... třeba manžel jednou změní rozhodnutí, Itálie je úžasná a jsou i místa, kde turistu nepotkáte :)

      Vymazat
  3. Wow, tolik krááásy, jak ve filmu .... Šá

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Film by tolik krásy ani nepobral, to chce zažít realitu :)

      Vymazat
  4. Jano, přesně taková dovolená by se mi líbila ... i s tím ubytováním a vším ♥♥♥
    ... už se klepu na pokračování ... díky za sdílení..
    Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jarko, jsme ráda, že se reportáže líbí ... pokračování bude jen co se prohrabu v dalších fotkách :)

      Vymazat
  5. Krásně se s tebou výletuje - už se těším na pokračování ♥ Iva

    OdpovědětVymazat
  6. Jani nááádhera, úplně jsem hltala každé Tvé slovo, jak kdyby tam člověk byl, úžasné fotky, těším se na další pa pa Zuzka morkusovic

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zuzi, díky :) Pokračování už se chystá, jen ještě musím vybrat fotky z těch tisíců co mám ..... :)

      Vymazat
  7. Krasne, presne takto si predstavujem idealnu dovolenku, narozdiel od mojho muza :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je škoda, už mi to psaly i holky před vámi, že jejich muži nesnáší Itálii .... pokud je to kvůli turisticky přeplněným místům a plážím, tak v Itálii se dají najít místa, kde žádného nepotkáte a to platí i o plážích na západním pobřeží, které byly nádherné a liduprázdné.

      Vymazat
  8. Jéééé to je krása, tam jsem se vždy chtěla podívat a miluju ten jednoduchej styl....btw. kdyby se někomu líbilo něco podobného: http://www.aaahome.cz?a_box=nc6v4n6n

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za tip na ubytování, třeba se to bude někomu hodit:)

      Vymazat
  9. Krása, nevím, jak to máte vy, ale mně Itálie tolik učarovala, že když jsem se z ní poprvné vrátila, hned jsem se začala učit italsky. Mluvíte italsky? Ta země si to zaslouží, aby se lidé učili její jazyk a nervali všude angličtinu...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S tím učarováním to mám podobně, když jsem tam byla poprvé, tak jsem nechtěla odjet a to vlastně nechci odjet nikdy ...:-)) Italsky jsem se neučila, ale trochu mluvím a rozumím, moje ségra má za muže Itala, tak od něj jsem něco pochytila a vlastně i od ní. Italštinu taky miluju, na italské filmy koukám jenom v originále ...Podle mě je to nejkrásnější jazyk ....:)

      Vymazat
  10. To je nádhera, tam bych chtěla být. Je to naprosto to, co bych si představovala jako ideální místo na dovolenou. Naprosto božské .)

    http://touhyalasky.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  11. Jani, naposledy jsme bydleli hodně podobně jako vy a užívali jsme si to, stejně jako vy.
    Přeji hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
  12. Jani, naposledy jsme bydleli hodně podobně jako vy a užívali jsme si to, stejně jako vy.
    Přeji hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
  13. Jani, je to krása <3
    Můžu poprosit o kontakt? Tvořím narozeninové překvapení :-)
    Moc děkuju a mávám do brdských lesů!

    OdpovědětVymazat
  14. Ahoj Aný, tady je kontakt https://www.casamundo.cz/prazdninovy-pobyt/402966?persons=4&start=2016-06-18&days=7
    Ať se překvapení podaří a pak dej vědět, zda jste tam byli a jak se vám tam líbilo. Je to typicky venkovské bydlení, žádný luxus, ale to jsme chtěli, nám se tam líbilo moc, snad jen ty postele by mohly být lepší ....Měj se krásně

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju, Jani <3
      Přesně to hledám, venkovské stavení tak jak bývalo, ticho, klid, vidiek, kolem olivové háje a vinice... A tvé fotečky mě moc naladily :-)
      Pro nás bude toskánský venkov po 6-ti měsíčním těžkém nemocničním režimu vzpruha do žil!
      Vědět ti dám a užse moc těším :-)
      Měj se krásně!

      Vymazat
  15. Nádhera. A zamilovala jsem se do té vázy :-)

    OdpovědětVymazat