10 komentářů
  1. Jani ahoj, my jsme též sirupový, udělám meduňkový, ale nejvíce milujeme levandulový, letošní úroda bude obrovská, tak se těším. Ju a děkuji za luxusní prkýnko, co mi dnes přišlo, jsem ráda, že jsi dala příspěvek, podařilo se mi tak u Tebe ulovit. Pa pa Zuzka morkusovic

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já děkuju za pochvalu a za nákup! :-) A levandulový bude určitě taky dobrý ... meduňkový bych zkusila, ale ted jsem zjistila,že mi ji i s mátou nějaký modrý brouk celou zlikvidoval....tak pa a měj se krásně!

      Vymazat
  2. Jani, hlásím hotovo! o:) pa a krásný víkend Jíta

    OdpovědětVymazat
  3. Ahojte, taky už mám hotovo, ale květy rozhodně neoplachovat! Tím se omyje pyl, který tvoří tu skvělou chuť! S pozdravem Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem právě proto dala hodně květů, snad dvojnásobek, takže chut a vůně jsou fantastické i tak :-)

      Vymazat
  4. Jani, bezovou limonádu máme taky moc rádi, jen na ten domácí sirup ještě nedošlo. Snad teď o víkendu...
    Měj se moc hezky, Helena

    OdpovědětVymazat
  5. Takový sirup jsem ještě nezkoušela, i když plno restaurací teď takové domácí limonády nabízí. Vypadá to ale suprově :)
    BLOND SITE

    OdpovědětVymazat