4 komentářů
  1. Jani, ten skleník bych brala taky nebo ještě lepší zimní zahradu. Snad někdy ...o)) A šedá pohovka je nej! krásný víkend Jíťa

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Jani...ja chci taky sedou.nejradeji jen sofa ale to nejde u nas v byte se hraje na multi...aby meli navstevy kde spat..ale ten vyber je pk marny. Tk jsem zvedava na tvuj tip ;-)

    OdpovědětVymazat
  3. No IKEA je v tomto geniálna, ona rozmýšľa ! tým nábytkom, uvažuje... to mám rada a preto tá prvá možnosť je fascinujúca, ja som tú pohovku zaregistrovala v minuloročnom katalógu IKEA a ak nepoznáš blog, kde ju Barb má v šedej, až dve,...teraz jednu zamenila za čiernu pohovku...takže jukni sem :-)
    http://ananasbarb.blogspot.sk/
    Z tých ďalších možností sa mi páči tá pohovka-ležovisko, pod oknom, vedľa ten paperbag...
    A potom kombinácia leňoška-lehátko a pohovka, ak by si chcela pohovku-lehátko, prihováram sa za špagátovú Silmarillion...IKEA je famóz, ale k tomu treba niečo rozťahovacie, váľacie :-)))) poznáme tých našich, žiadni askéti !

    OdpovědětVymazat
  4. Ta žlutá pohovka Ikea je super! za málo peněz hodně muziky:) máme jí doma v pokoji u dětí akorát v šedé barvě a je super, každému se líbí a je kupodivu pohodlná.
    Také mám plánu do budoucna vymnit sedačku v obýváku a pořídit šedou barvu.
    Hezký víkend, moc ráda k vám chodím nakukovat :)
    Petra

    OdpovědětVymazat