5 komentářů
  1. To je boží, zrovna chci namnožit sukulenty, tak to asi vyzkouším. Ale asi to bude piplačka vydlabat ty špunty ...o )) Jani hezký víkend! Jíťa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No to dlabání asi bude titěrný :)) Ale na množení je to dobrý. Zkusím! :)

      Vymazat
  2. jé a já na to na pinterestu taky dost často koukala, ale kouluje tam pořád jen jedna a ta samá fotka... ještě jsem na to neměla čas to taky vyzkoušet! krása!

    jediný problém vidím v tom, že na ledničce, kam by se to hodilo nejvíc není dost světla na sukulenty

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem se doklikala na původní web, ale tam je ten příspěvek asi vymazaný, už jsem ho nenašla .... Tak co to zkusit přilepit na nějakou desku bez magnetů, to by taky šlo. Jinak se chystám už delší dobu do vašeho krámku, ale nějak to nevychází ...:))

      Vymazat
  3. Kouzelná minizahrádka!
    Jani, měj hezký večer. Helena

    OdpovědětVymazat