4 komentářů
  1. Jani, já tedy uvařená jsem ... v práci je to hrůza, máme tu asi padesát stupňů:o(( Doma to máš hezký o)) pa Jíťa

    OdpovědětVymazat
  2. Zdravím po návratu z hor JAni:-), vedro je už opravdu úmorné a ze mě se stává pořádný lenoch.
    Opět krásné foto, to tvoje nikdy nezklame:)))))Eva

    OdpovědětVymazat
  3. Jani, z tvých fotek je cítit útulnost a příjemný chládek. Horko je opravdu velké (a to já jsem ten milovník léta .o)), zahradu máme zelenou díky závlaze, včera se jedna návštěva nemohla vynadívat. Všude kolem je všechno na prach... trochu se bojím, aby nějaký chytrák neodhodil třeba cigaretu...
    Přeji hezké odpoledne, Helena

    OdpovědětVymazat
  4. U Vás doma je vďaka tebe vždy pekne...a máš na ten gauč pekný odtieň návleku...:-)
    U nás v tehle je tiež fajn...

    OdpovědětVymazat