12 komentářů
  1. Perfektné,...bod nula, už to nemôže byť lepšie a na lepšom mieste...

    OdpovědětVymazat
  2. krasne zatisi, uzasneee
    hodne prijemnych chvil tam preje Marcela

    OdpovědětVymazat
  3. Janka ta tvoja veranda je úplne super, a výhľad z posietky rovno na záhradu je bomba. Stolík bola výborna voľba a už nehovoriac o farbe, palec hore. Aj ja mam podobný z mramorom len nema ten vršok. Sadol ti tam ako uliaty a krásne sa tam vyníma v bielom okolí. Krásny víkend prajem.

    OdpovědětVymazat
  4. Tu sa fakt snúbi nedokonalosť s absolútnou dokonalosťou... ale to ma U teba neprekvapuje..ale rada sa kochám vždy..Jani krásny víkend...

    OdpovědětVymazat
  5. Jani, já mám sice hnědou barvu a přírodní dřevo ráda, ale i já musím uznat, že k mramorové desce se ta černá hodí o moc lépe. Krásná veranda. Jitka

    OdpovědětVymazat
  6. Nemůžu se vynadívat.. Nádherná nudle!;)

    OdpovědětVymazat
  7. Jani, v čiernom je nádherný. Ako by som to povedala, v češtine sa mi na to hodí slovo prokoukl. Snáď som to napísala správne. Je oveľa zaujímavejší ako v pôvodnej hnedej a do Tvojej verandy sedí perfektne. Andrea

    OdpovědětVymazat
  8. V černé mu to sluší mnohem víc! A ta karafa je úžasná.

    OdpovědětVymazat
  9. To je krasny! A ta kytka k tomu krasne ladi :-)

    OdpovědětVymazat
  10. Řekla bych malá, ale kafe by mi tam fakt chutnalo! Směju se nad tou úvahou o velisti, když jsme stavěli pergolu, manžel navrhoval daleko menší, než je (byla to docela třenice|:o)) a teď mu je někdy malá :o) Moc se mi líbí karafa!
    Měj hezkou sobotu, Jani!
    Helena

    OdpovědětVymazat
  11. Moc pekna veranda, taky by se mi libilo tam sedet a kouka do zahrady. Pekny den, Iveta

    OdpovědětVymazat
  12. Krásná veranda a stolek v černé je super! :))

    OdpovědětVymazat