12 komentářů
  1. Jani,hneď ten prvý klobúk má moja dcéra:) čierny plstený,kúpila si ho minulý týždeň a nosí ho a vyzerá v ňom ako BB !
    Nechce ,aby som to písala,ale je to náš život,je v autistick. spektre a má poriadnu soc. fóbiu,ale ostáva sama sebou, a nosí ho...mala a má svoj štýl...umenie lieči a zachraňuje ...okrem INÉHO :)
    P.S....tieto plstené,široké klobúky majú na Slovensku tradíciu,vydržia každé počasie,aj daždivé :)...potom ich vraj treba trocha povariť a vytvarovať :)
    ..tento týždeň začala sprevádzať na hrade :) jej vysnená práca :) a druhá mi práve domaturováva...a čakám ...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten klobouk je úžasný, taky se mi moc líbí a tvojí dceři musí slušet, je moc krásná! Tak ať se jí daří a i tvým ostatním dětem!!! A držím pěsti ..:)

      Vymazat
  2. Tak šatky jsou moc pěkný, no já budu mít letošní výběr letních modelů dost omezený :-))), Mají super délku a pěkný střih a i ty ostatní kousky jsou moc lávé. Krásné dny!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já vím, Luci, další mimčo na cestě, jsi dobrá, máš můj obdiv! A podobné šaty se dají nosit i v těhotenství ... Tak se opatruj! :))

      Vymazat
  3. Ahoj Jano, říkala jsem si , že ty poslední šaty se mi nejvíc líbí, a to jsou zrovna ty Tvoje. Tak ať si to s manželem užijete. Měj se hezky. Slávka

    OdpovědětVymazat
  4. Jani, vybrala si si krásne šaty...budeš sa manželovi určite páčiť. Šaty mám rda, hlavne dlžka ku kolenám . Robia dobrú postavu, mne lepšiu ako ked si dám suknu ...Čaká ma v septembri svadba, tak mám príležitosť niečo pekné tiež kúpiť A šaty v tomto štýle by boli super .

    OdpovědětVymazat
  5. Jani,klobúk dole :),myslela som si,zase / tiež pri tých tvojich fotkách od profifotografa /,že je to tvoja dcéra...na poslednom obrázku,veľmi ti svedčia....ale ty by si bola ...chic vo všetkom...dcéra odmaturovala :) a dík !

    OdpovědětVymazat
  6. Janka, Tvoje nové šaty sú nádherné. Ja som síce skôr nohavicový tip, ale týmito nádhernými bielo-čiernymi by som nepohrdla. Vyzeráš v nich skvele. Andrea

    OdpovědětVymazat
  7. Krásný šaty sis pořídila. Seknou ti!!

    OdpovědětVymazat
  8. Jani, dobře si vybrala! Moc ti sluší! Já nosím věci spíš tón v tónu, kontrastů se trochu bojím, o to víc je na druhých obdivuji!
    Měj hezkou sobotu a užj si ten večer!
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
  9. Tak ty jsou super! Líbí se mi jak jsou jednoduché a ten černý pruh jim jen dodává na eleganci. :) Sama taky hrozně ráda nosím šaty přes léto. Už mám doma docela velkou sbírku. Většinou je nakupuji různě po sekáčích, tam se totiž často dají najít moc pěkné kousky. :)

    OdpovědětVymazat