10 komentářů
  1. Tak tohle (nejenom) vy umíte fotit božsky.... ona ta mlha a námraza.... to je taky paráda....
    Přeju hezké a klidné dny. Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé Jarko děkuji, ono je v podstatě na každém počasí něco krásného .... taky přeji krásné dny!

      Vymazat
  2. jeminky....to je nádhera...a aj ja milujem vešať prádlo vonku....vôňa zmrznutého a vetrom vyfúkaného prádla je absolútne božská...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, já skoro pořád suším prádlo venku - ta vůně se žádnou aviváží nedá nahradit.

      Vymazat
  3. Jani krásné fotky. Úplně jsem se zasnila po tom celodenním pečení cukroví. Nějak mě to letos nebaví. Naštěstí už ani doma nemají extra požadavky, tak jen tak na zobnutí. Pěkný večer Věra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věru, mně se do pečení nechce vůbec ... o víkendu jsem sice už něco napekli, ale taky něco snědli ...:-) Pěkný den i tobě!

      Vymazat
  4. Krásné fotky, příjemné pokoukání... I my jsme si dneska užívaly sluníčka, bylo to super... Krásný večer, Veronika

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné inspirativní fotky... Mlha a námraza jsou holky fotogenické... ☺👍

    ulenkynamoment.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lenko, děkuji moc, Jo, je to fotogenické.
      Ráda se kouknu na váš blog:)

      Vymazat