5 komentářů
  1. Tvůj příspěvek u nich je moc hezký!ale přijde mi, že se marianne bydlení dost zhoršilo.před třemi lety to bylo o něčem jiném!už si asi další předplatné nepořídím...není divu, že vznikl ještě ten nový stejný časopis-nové proměny bydlení. tam jako by to ožilo...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju:-) No myslím, že oba časopisy se musí hodně snažit, aby v dnešní době, kdy si lidi méně a méně kupují časopisy na trhu obstály. Nicméně si myslím, že MB taky ožije a že nová konkurence mu dá opět - jak píšeš - ztracenou šťávu. A Nové proměny Bydlení jsou opravdu parádní! Ale já mám rada oboje, protože s oběma mám přátelské vztahy:-))

      Vymazat
    2. možná jo, fakt to tomu může prospět:)a pořád mám ty staré díly, které jsou úžasně nabíjející!a taky tam zůstala Janka, kterou mám moc ráda!
      budu se těšit na tvé další příspěvky:)

      Vymazat
  2. Máš pravdu Jani, je to krása, už jsem si taky trochu listovala...
    Přeji hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat