10 komentářů
  1. Tak moji závislost asi znáš. Já už se propracovala k tomu, že soustavně hmouřím levé oko a tik to fakt není. Koukám na svět skrz a baví mě to. Krásné to máme závislosti, že jo? A skleničku alkoholického moku tiše závidím. Pěkný večer!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Baru, tak já zase tiše závidím tobě, že sis vybrala jako svou práci fotografování. A to nesmíš ani občasnou skleničku vína? Ale nakonec bez toho se žít dá na rozdíl od focení, viď:-))

      Vymazat
    2. Zatím stále ne, mám absolutní půlroční (nucenou) abstinenci a nechci to vůbec pokoušet. Můžu být ráda, že to dopadlo tak jak to dopadlo, ale žít se bez toho fakt dá, jak píšeš. A jsem taky ráda, že jsem do toho šla, i když není každý den posvícení :-) Krásný víkend, Jani!

      Vymazat
  2. Moc hezké fotky, květiny a rostliny celkově miluji a měla bych jich nejradši plný pokoj :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Jani opět nádherné fotky.-)...Neřestí mám hned několik: neumím si představit den bez dobré kávy, poslední rok bohužel i bez něčeho sladkého k tomu...a ráda lenoším-alespoň chvilku každý den pro sebe.Náročná práce vyžaduje relax...a denně musím též otevřít blogy:-))))).....spamy mě také štvou. Zaškrtla jsi jen registrované uživatele????

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, tak to já si přidávám i ty tvoje neřesti:) A ano, zaškrtla jsem jen registrované.

      Vymazat
  4. manžílek mi také říká ZÁVISLAČKO... :) prostě když někam jdu ,jedeme...mám po ruce foták fotím taky všechno ...minule jsem byla v lese a ...a ... baterie vybitá.... no ještě,že jsem měla mobil nevím co bych dělala tak před no páááár lety kdy mobily nebyly :( to je má závislost :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky to slovo "závislačko" občas od rodiny slyším ....a i co se týče závislosti na blogování. Ta teda taky je a velká:) No a baterie já sice dobíjím, ale zase zapomínám doma v nabíječce:)

      Vymazat
  5. Nooo... fotky maš zase krásne, hmmm...a ako inak, závislosť je závislosť a to sa potom aj na fotkach odrazi :-) Moja závislosť, tiež foťak, batérie dobíjam a ak by naaaahodou predsa len, v zálohe mam furt menší foťaaaak :-) a v druhom bode háčkovanie na toto sa naramne vždy tešim. Krásne dni prajem Janka a príjemne fotenie :-)

    OdpovědětVymazat