9 komentářů
  1. To jsou úžasné obrázky.Dekuji za inspiraci.Vera:-)

    OdpovědětVymazat
  2. "Stránky z herbáře" interiérům sluší. Mě se domů nikam nehodí, ale mám stoleté atlasy rostlin a hlídám si je jako vzácnost:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To teda vzácnost je. Já mám doma taky pár podobných svazků - asi 150 let staré časopisy, když jsem byla mladá a hloupá, tak jsem z nich vytrhávala stránky ....:-)

      Vymazat
  3. takové dekorace se mi moc líbí! doma jich máme hned několik a vypadají skvěle :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když do interiéru zapadnou, tak vypadají moc dobře.

      Vymazat
  4. Mě se všeho nejvíc líbí ten trám :). Je krásný!

    OdpovědětVymazat
  5. Wow !!!! Nemám slov ..... Nádherné , u vás je tak krásně a příjemně .Eva

    OdpovědětVymazat