6 komentářů
  1. Janičko, nádhera .... krásné fotky .... i my se dnes držíme doma v teplíčku ....pa, pa Marki

    OdpovědětVymazat
  2. Připomíná mi to časy u babičky:-)))) Hezkou neděli. Eva

    OdpovědětVymazat
  3. Milá Jano, už nějaký ten týden k Vám nahlížím a Váš blog jsem si již přidala do sledovaných. Moc se mi líbí Vaše přispěvky, bydlení, nápady... Minulý týden jsem se u Vás inspirovala receptem na domácí vanilkový puding. Byl vynikající, vanilkový už jen podle Vás a Dity P. :) Asi si pořídím i kuchařku. Mějte se krásně, těším se na Vaše další milé příspěvky a zvu Vás k nám/ke mně na blog (zatím ještě v počátcich). Veronika

    OdpovědětVymazat
  4. Jani, iu nás na zahradě má modrá své místo. Na podzim jsem dostala krásný polévaný kbelík, už se těším, až do něj něco ubytuju... Máš krásné kousky!
    Moc se mi líbí i tvé kufry, vaše stodola, to už je opravdu pojem!
    Hezké nedělní odpoledne, pa Helena

    OdpovědětVymazat
  5. Modrá je dobrá! Já mám modrou hodně ráda (světe div se!) U nás dnes foukal takový severák, že jsme na procházku vytáhli zimní bundy!

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj Jano, krásně se to u tebe modrá. Ten džbán z té první fotky bych brala hned, je super. A taky obdivuji i tvůj foťák, jak krásně zachytí rezavá místa na smaltu i další detaily. Pěkný týden. Slávka

    OdpovědětVymazat