7 komentářů
  1. U nás chaos a bordel....jakoby se blížili Vánoce :o))) užij víkend

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hlásím, že u nás už uklizeno ...i tobě krásný víkend! :-)

      Vymazat
  2. Já rozhodně naladěná jsem. Právě jsem se vrátila z vánoční párty, kde se podával výborný punč :-) Krásný víkend, Jani!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No to věřím, já jsem před chvíli douklízela, dopekla a za chvíli se odeberu ke krbu na zasloužené vínečko :) Baru i tobě krásný víkend!

      Vymazat
  3. Já se taky těším a taky bych si líp uklidila, ale jak to mám udělat, když je nás tu pořád 9 a desátý je pes??? :-))) Janičko, pěknou neděli a určitě pěkné svátky. Však o úklidu to není. Pa Věra♥

    OdpovědětVymazat
  4. Jani, i tobě krásný poslední adventní víkend......mrkvové cukroví vypadá moc zajímavě. Eva

    OdpovědětVymazat
  5. Už teď to u vás vypadá moc pěkně Jani! Tak si krásně užij neděli!
    Moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat