25 komentářů
  1. Líbí se mi všechno, ale základem je uklizený stůl. Toho dosáhnu jen když jsem úplně sama doma!

    OdpovědětVymazat
  2. Sohlasím s Lucií :-D :-D A všechno je opravdu parádní... Každá fotka... Ach jo :-D

    OdpovědětVymazat
  3. Pokud není doma uklizeno, navrhuji utéct ven. Např. v Olomouci máme famózní vánoční trhy s nepřekonatelným punčem. Někdo na přípitek ... ? Za lepší rok 2014 ?

    OdpovědětVymazat
  4. Inspirace je super, hned jsem si uložila pár obrázků do své inspirační složky. Hyacinty nakoupeny, budu mít překvapení, nevím, jakou barvu jsem v Ikee nabrala:)

    OdpovědětVymazat
  5. Jani, inspirace parádní, mě se nejvíc líbí ta první varianta, ale já už mám hotovo. Někdy si říkám, že ta ženská opora mi tu fakt chybí, protože se třemi chlapy nám uklizeno jen když nejsou doma nebo spí :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To máš jedno Baru, jestli kluci nebo holky, velký nebo malý, uklízím po nich pořád :-)

      Vymazat
  6. Jani, moc pěkné, poslední foto dokonalé! Ale ...zrovna o tom píšu...u nás si rodinka opět nadiktovala červenou...takže se bude ladit do červena. Krásné dny!

    OdpovědětVymazat
  7. Taky doma nebude opět klasika:-)) Jani, a když si vytáhneš náletový srček i s kořínkama, vydrží neuvěřitelně dlouho i v teple. Pa a vymýšlej♥ Věra

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj Jani, taky musím souhlasit s Lucií - ale ty netřesky a hyacinty jsou super. Tak uvidím, co vymyslím já.
    Věrka

    OdpovědětVymazat
  9. Krasne inspirace, Jani. Ja stale tu svou vanocni barvu hledam...tak uvidim, k cemu se nakonec dopracuji :)
    Mej se moc prima.

    OdpovědětVymazat
  10. Ahoj Jani! Mě se velmi osvědčily talíře a tácy - moji chlapi mi to pochválí, ale nakonec v jídelně na stole má být hlavně jídlo a pokoj se zase často mění v pracovnu...tak se do dá lehce uhnout :o)
    Děkuji za krásné fotky, ten svícen z armatury nebo co to je na poslední fotce, to je bomba :o)
    Moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je fakt, Heli, hlavně musí být na stole místo na jídlo :-) Chlapi mi to stejně vždycky všechno dají pryč s tím, že to překáží :-)
      Jo vodovodní trubky se mi taky líbí:)

      Vymazat
  11. Krásná adventní inspirace, díky Jani:-)

    OdpovědětVymazat
  12. Krásná inspirace... Jsem zblázněná do toho posledního. Už jsem kolikrát přemýšlela, jak si ho vyrobit... Jani, hezký večer

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No Moni, pokud umíš se svářečkou, tak to si ho určitě vyrobíš:-)

      Vymazat
  13. Ahoj Jani, předvánoční resp. před adventní přípravy vrcholí asi všude. Inspirace se hodí a jako vždy je úžasná. My se dnes vrátili po čtyřech dnech ze zasněžené Vysočiny a koukala jsem kolik oken už je v Praze ozdobeno a hlavně osvícených. Hned jsem vytáhla jedna nová svetylka a ověsila s nimi tlustici-crassula ovata v zimní zahradě ;-) Jinak díky za nápad s živými květy v aranžmá.Asi zvolim bílé bramboříky.Letos chci mít Vánoce výjimečně bilo-stribrno-zelene. Červená byla zatím každý rok tak si od ni odpocineme, abychom se k ni zase za rok rádi vrátili.Dobrou noc!L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty předvánoční přípravy jsou nakažlivé, já mám taky už dvoje světýlka :-) Hezký den Lucie!

      Vymazat