8 komentářů
  1. Mně taky chybí Praha, a to jsem tam nikdy nebydlela! :D Praha má atmosféru, a taky svá pro a proti....:)). A u Tebe je taky moc krásně! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Má, proto jsme odešli na vesnici....po osmi letech jsem si od ní odpočinula a zase se mi stýská. Ale už bych se nevrátila :)

      Vymazat
  2. Jani, krásný fotky. Ráda nahlížím do takových a podobných interiérů. Připomíná mi to O bytech a lidech http://www.obytechalidech.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Baru, já ten český web taky znám. Já mám moc ráda Freunde von Freunden, tam taky nahlíží do života lidí a to se mi líbí:-)

      Vymazat
  3. Ahoj Jano,dovoluji si reagovat na tvůj dnešní příspěvek.V Praze bydlim a s velkou oblibou a snad i malou zavisti si prohlizim tvůj blog plny krásných fotek přírody,zahrady a prostoru,který může poskytnout jen dům. Jsi pro mě stejně jako ostatní mimo Prahu žijící neustálou inspirací a zdrojem polotajnych fantazií o útěku do klidu domu s velkou zahradou a spoustou krásných zákoutí. Teď máme malé dítě a zaplatpanbuh i skvělou práci a tak si bohužel uvedomuji nutné pouto k tomu rušnému,ale jinak taky pabivemu městu jakým Praha bezesporu je.Díky za příspěvky a tvůj blog obecně. Ještě že o tobě vyšel ten článek v Marriane! Přeji Ti a všem spřízněným duším krásný možná už trochu mrazivý víkend.Lucie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Lucie, jsem moc ráda za takové krásné komentáře. Jsou pro mě velkou motivací k psaní dalších příspěvků. Praha je krásné město a tím, že v něm nemusím denně být, tak je pro mě ještě krásnější... Děkuji za návštěvu a přeji splnění všech snů a krásný víkend :-) Jana

      Vymazat
  4. Jani, už jsem to psala, ale moc děkuji, že nás na návštěvy bereš sebou!
    Moc zdravím, Helena'

    OdpovědětVymazat
  5. Jani, mě Praha chybí moc, ale teď už bych z venkova odcházela těžko. Tenhle příspěvek mě oslovil o to víc, že nad Bráníkem jsme v domku bydleli 10 krásných let...a nechala jsem tam kus srdíčka. Díky za pěkné fotky, M.

    OdpovědětVymazat