12 komentářů
  1. Jani,koláč je parádní a co mě dostalo, jsou ti ptáčci.Tak to je něco!!!!:-)) Ty sis dělala sama razítko??Ty jsi všeuměl, tak se ptám:-))Pa Věra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věru, razítka jsem dělala sama a už se zlepšuji.... :))papa

      Vymazat
  2. mňam - koláč nádhera. Já dneska koupila borůvky, ale nevím jestli je nesníme jen tak.
    A na návod jsem moc zvědavá, protože ptáčci jsou super.
    měj se krásně Věrka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To věřím, my jahody také většinou sníme jen tak, ale chtěla bych i něco zavařit...Měj krásně Věru!

      Vymazat
  3. Jani,
    kombinace jahod a tvarohu je ta nejlepší !
    A ptáčci s deštníkem jsou také super :-)
    Netuší náhodou, kdy už přestane konečně pršet ? ;-)

    OdpovědětVymazat
  4. Jani ahoj.koláčik vyzerá veľmi chutne,mňam.slizniaky operujú aj v našej záhrade,brrr.tie vtáčiky sú dokonalé.pekný zbytok dňa,jazmínna

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Slimáci jsou bohužel všude...a ptáci je teda asi moc nejí, ani ti moji:-) měj se prima

      Vymazat
  5. Ahoj Jani..
    Právě jsem dopila kávu a ten Tvůj koláč by se mi k tomu opravdu velmi hodil:-)Vypadá fantasticky..A ti ptáčkové prostě "lovely":-)Těším se,až nám prozradíš více:-)měj se krásně
    Brigit

    OdpovědětVymazat
  6. Fakt mi děláš chutě.... a taky mě zaujalo, že se má tvarohová náplň lít doprostřed těsta, aby se pod tíhou náplně vytlačilo do stran .... to prostě vyzkoušet musím:-))))
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  7. Jani, nejen, že mě začala honit mlsná, ale ještě se tu kochám těmi ptáčky... Kouzelní! Moc se ti povedli! Razítkuješ dokonale, i na poštu by tě vzali :o)
    Pohodový večer, pa Helena

    OdpovědětVymazat
  8. Jani, to krásné prostírání mě úplně dostalo.Nádhera,už teď se těším na tvůj další příspěvek.A koláč taky nemá chybu. Díky za recept. pa Eva

    OdpovědětVymazat