21 komentářů
  1. Jani, tak zítra nezapadni...
    Fotky parádní, zítra peču perník...
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Taky jsi mě inspirovala a sněhu máme podobně :-)
    Už jen 3x se musí do města za prací a pak už je víkend !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ilči, kdyby člověk nemusel za prací, to by bylo...:))tak at ti to rychle uběhne:- pa Jana

      Vymazat
  3. Ahoj Jano, máte to u vás na dvoře kouzelné. Ty jsi ale šikula, tolik krásných příspěvků, já se nějak nemůžu rozjet. Moc se mi líbí to tyrkysové šufle s květinami, stolek na umyvadlo a komoda před i po a spoustu dalších věcí s tvých předešlých příspěvků. Tak jsem si myslela, že bych zvládla leden jen o ovoci a zelenině, abych se narvala do plesových šatů, ale přece jenom ta kávička a perníček by mi chyběli. Měj se hezky. Slávka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Slávko, díky za všechny pochvaly, však u vás je to také krásné :-)) měj se také moc hezky Jana

      Vymazat
  4. Jano, vypadá to krásně, mohla bych poprosit o recept na ten perník? Sice jeden mám, ale cítím, že jinde ho mají lepší ... :-) Díky!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lucie, moc ráda:-))je to ale tak trochu od oka....
      4 hrnky hladké mouky(800g), 1+půl hrnku cukru,1 prášek do pečiva,špetku soli,2 kelímky zakysané smetany - potřebovala jsem je spotřebovat,tak jsem to s nimi zkusila,3 vejce,půl litru mléka nebo podle potřeby,půlku másla nebo Hery,3-4 lžičky skořice,5 tlučených hřebíčků,15 dkg rozinek,1 vaničku kandovaného ovoce,hrst vlašských ořechů
      Ve velké míse smíchat suché ingredience, přidat zakys.smetanu, vejce a ostatní, a to vše zadělat teplým mlékem, ve kterém se rozpustí máslo. Pořádně promíchat a nalít do vymazaného moukou vysypaného plechu a pečeme při 170 stupních cca 30 až 40 minut.

      Se zakysanou smetanou jsem perník dělala poprvé, doma všem chutnal, že prý nebyl tak suchý... moc zdravím a snad se podle toho "mého" receptu povede :-) Jana

      Vymazat
    2. Vyzkouším, zjistila jsem, že půlku věcí doma nemám (to jsem hospodyně!), těšíme se všichni. Dám vědět! Díky.

      Vymazat
  5. Juuu... krásna snehová nádielka :-)a perníček vyzerá mňam.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-))) u vás v horách je ale určitě sněhu víc....

      Vymazat
  6. Dobrý nápad na víkendové pečení, děkuji za inspiraci. Se sněhem je Olomoucko podobně, užíváme si ho, co to dá :-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé Olomoucko, tam je krásně...tak moc zdravím na Moravu :-))

      Vymazat
  7. Hmm... jak tak koukám a čtu.... naše město je asi jediné, co zapomnělo zažádat o sníh... ach jo

    OdpovědětVymazat
  8. S dovolením si "půjčuji" recept na perník - sbíhají se mi sliny :-) Vypadá to na idylku - no snad dnes tedy někde po cestě do práce nezapadnete! Hezký den, L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lucko, ten recept je opravdu můj trochu vymyšlený, tak když tak moc na mě nenadávej, kdyby to nebylo ono :-)) taky přeji hezký den

      Vymazat
  9. Jani, krásná zimní atmosféra u vás. Perníček voní až sem:-)....P.S. a do práce se mi vůbec nechtělo.Eva

    OdpovědětVymazat
  10. Jani, no ty jsi užíváš! Můžu se zastavit na buchtičku, mňááám! Krásné zimní dny

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šári, no to víš, že můžeš!!! Upeču novou ta včerejší už není....:))

      Vymazat