12 komentářů
  1. Vypadá to moc hezky! Líbí se mi to!
    Hezké dny!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  2. Vypadá to skvěle! Škoda že máme kolem krbu kamenný obklad, dala bych tam tuto stěrku...a moc se mi líbí fotka poličky v kuchyni, vypadá to jako z nějaké pohádky 😀 . Jen tak dál 😉 Bára

    OdpovědětVymazat
  3. Každý tvoj počin poteší, je to pekné!
    Ja som sledovala stierku u Zuzky, má tam okienko ako stierkovala a stierkovaciu hmotu českej značky:
    https://www.instagram.com/zuzana_iconioo/
    papa!
    Alena V.

    OdpovědětVymazat
  4. Jani, třeba u nás ;-D
    Letos v létě se totiž skoro po 9 letech od nastěhování do domečku chystáme malovat .
    Teda já mám takový plán, muž zatím dělá , že neslyší ;-)
    Krásné předjaří !

    OdpovědětVymazat
  5. Jani, je to pekné...ako vidím, nemáte novostavbu, tak sa o tam aj hodí...

    OdpovědětVymazat
  6. Je to velmi pěkné a přirozené. K zařízení a stylu se to perfektně hodí.
    Pěkné jarní dny.
    Jitka

    OdpovědětVymazat
  7. Je to super, děkuji za inspiraci :)

    OdpovědětVymazat
  8. Tak to je naramny pocin, skvely vysledek, treba se do toho take nekdy pustim:-). M.

    OdpovědětVymazat
  9. Prosím jaký tmel manžel použil? Děkuji Andrea

    OdpovědětVymazat
  10. Kupovali jsme domů nějaké nové nářadí, a taky jsme vzali do košíku v obchodě i brusné kotouče. Budeme totiž s manželem dělat novou kuchyň a nechceme si platit žádné drahé lidi, radši si to uděláme po svém. Vyjde nás to určitě cenově lépe, než kdyby přišel nějakej Franta a chtěl pak po nás několik stovek korun.

    OdpovědětVymazat
  11. Domluvili jsme se s manželem ohledně domu takto: On určí jaká betonová stěrka se použije v koupelně a mně připadne kompletně zařizování ohledně obývacího pokoje. Už se tedy moc těším na to až nám domů dodají nová kamna která jsem výhodně sehnala někde na internetu.

    OdpovědětVymazat
  12. U nás už zvítězila peletková kamna. Já jsem teda chtěla nějaké jiné řešení, ale manžel říkal že to teď na trhu prakticky levněji sehnat nejde. Nevím jestli na to teda budeme mít dostatek prostředků ale pravdou je že kamna už nějakou dobu potřebujeme jako sůl.

    OdpovědětVymazat