17 komentářů
  1. Dobrý večer, paní Jano, hlavně blog nepřestávejte psát. Moc ráda ho sleduji již kolik let. Dnešní příspěvek, včetně fotografií od Vás doma je opět nádherný. Přeji krásné dny, které s pomalu nadcházejícím podzimem budou u Vás v Brdech nádherné. Mějte se krásně. A nezapomeňte na hrnčířské trhy v Berouně tento týden. Miluše.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dekuji moc, na trhy se tesim, doufam, ze nam to vyjde:)

      Vymazat
  2. Milá Jano, váš blog jsem objevila snad na začátku léta a musím říct,že ihned šel do oblíbených. Prosím jen pište dál i kdyby byl příspěvek jen 1-2x měsíčně. Pořád si myslím,že je spousta čtenářů, kteří ocení kvalitní blog, kterým ten váš jistě je. Máte pravdu,že docela dost blogů buď končí,nebo pokulhává..je to škoda..ale myslím si,že i v dnešní době jsou lidé, kteří nemají instagram jako já 😋 Přeji krásný podzim a těším se na další příspěvky. Bára

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dekuji moc za podporu! :) Doufam, ze vydrzim aspon jednou do mesice, i mne samotne by blog chybel....:)

      Vymazat
  3. Mám ráda blogy, je to takové mé zklidnění, moje ranní potěšení (každé ráno mi přijde mail s novými články a i kdybych přečetla jen jeden, těším se z něj pak celý den). Držím vám pěsti, ať vás chuť psát blog nepřejde, protože vašeho blogu by byla škoda. Krásný den.

    OdpovědětVymazat
  4. Pre mňa je blog živší ako instagram, hoci aj tam nakukujem pre inšpiráciu...blog je taká kniha života a životy ma zaujímajú, aj v súvislosti s bývaním:-)
    U Teba (profi) krásne!
    Tie zrkadlá, tá belavosť, tá energia a tá (rukodelná)útulnosť.....
    Pozdravujem, objímam Jani(Houmík):-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Presne tak, i proto mam rada blogy. Posilam moooc pozdravu, Alenko:)))

      Vymazat
  5. Ahoj Jani, hlásím že letos se mi také krásně rozrostla japonská sasanka, kterou mám od Tebe:))))Jinak pořád tahám domů různé sušiny...a že jich teď je:) Měj krásné dny, Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jeee tak to mam radost, ze se ji dari. Ja jsem si dnes prinesla dalsi na suseni z louky....:))) taky zdravim:)

      Vymazat
  6. Jani, je to tak....aj ja som akosi podľahla tomu, že nemám ten správny drive pokračovať v blogovaní...ale zase si rada svoje obľúbené prezerám...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ja take bojuju, ale aspon jednou za cas neco pridam. Tak uvidim, jak mi to pujde dal....:) tak paaa, Jani!

      Vymazat
  7. Ja take bojuju, ale aspon jednou za cas neco pridam. Tak uvidim, jak mi to pujde dal....:)) tak paaa, Jani!

    OdpovědětVymazat
  8. Jani,ano doba je stále rychlejší a instagram taky, i já ho využívám častěji než svůj blog.Ale upřímně moc ráda si blogy projíždím, protože za těch 8 let,co blog mám, už vím,co se pod konkrétním blogem skrývá 😊A díky blogu, já navázala krásná přátelství a pravidelně se setkáváme u kávy s Helenou, Věrkou a Jitkou.A pár dalších už jsem měla možnost poznat i osobně a vždy mám z osobních setkání pocit, že svět a lidé jsou ještě v pořádku 🙃U tebe vím, že se mohu těšit na krásné fotky mých milovaných květin, zákoutí😊A třeba někdy nám to osobní setkání také výjde!

    OdpovědětVymazat
  9. mám ráda blogy..jsou plná inspirací..hezké dny Sv.

    OdpovědětVymazat
  10. Jani, váš blog by mi velmi chyběl, je jeden z těch, na které chodím moc ráda.
    ( instagram ani nic podobného nenavštěvuji )
    A jap.sasanku jsem měla, ale před dvěma lety mi nejen ji bagr zničil! při rekonstrukci domu. Je to hezká kytička.
    Jiřina z N.
    novatrvalkadahlia.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Tvůj blog je pro mě velká inspirace. Taky mi připadá, že blogy ustupují, ale pořád ještě se daji najít skvosty, které pořád fungují a inspirují ostatní. Snad to vydrží.

    Simple living: Tři věci, kterých se zbavit na podzim

    OdpovědětVymazat