6 komentářů
  1. Jani, předpokládám mouku polohrubou.. hned zítra jdu do toho! pa a pozdravuj :o) Jíta

    OdpovědětVymazat
  2. Dnes mě honila mlsná a doma nic nebylo. Tak jsem upekla variaci na tenhle koláč, jen jsem ho ještě polila vanilkovým pudinkem. mňam. Ivča

    OdpovědětVymazat
  3. Koláč vypadá krásně. Řekla bych, že úplně jinak než všechny obrácené koláče které jsem kdy viděla. Vaření a pečení v kuchyni je opravdu krásná práce co? Jde totiž za Vámi ta práce vidět, narozdíl od IT atd. Co mě nejvíce těší je, že když zapnu digestoř tak ačkoliv to někdy voní nebo naopak smrdí, tak mi to všechno odtáhne pryč a já mohu být vklidu, že to nenasákne celý barák.

    OdpovědětVymazat
  4. Koláč vypadá nádherně a navíc máte, Jani, krásné fotky! Přidávám tip na další tradiční koláč s jablky, který je u nás oblíbený: hraběnčiny řezy. Krásné dny přeji!

    OdpovědětVymazat