4 komentářů
  1. Tak tu potřebuju! Díky za tip :) Krásny večer, Jani! Jíta

    OdpovědětVymazat
  2. Přesně tuhle knihu mám doma a úplně ji miluju! Od té doby, co jsem na mateřské dovolené jsem přímo posedlá zdokonalováním si našeho domečku. Oba si s manželem potrpíme na starožitnosti, takže hodně nakupuji na tomto e-shopu: https://www.antikart.cz/. Před pár dny jsem tam objednala krásný obrázek, tak už se těším, až nám dorazí.

    OdpovědětVymazat
  3. Doplňky do domu nebo bytu, to je obvykle ženská doména, muži na to až tak nejsou. Osobně můžu doporučit zboží odtud z odkazu, jelikož na vybranou je toho opravdu víc než dost. Například různé dřevěné dekorace, poté kovové, které zde mají ve tvaru zvířátek, ale třeba mají také svícny. Mě se tedy líbí všechno, ale nejvíc ta zvířátka, já je mám prostě nejraději.

    OdpovědětVymazat
  4. Já jsem se hrozně těšila na to, až budeme mít postavený dům a konečně se budu moct vrhnout na ladění interiéru. Vybírala jsem nábytek , dekorace, barvy na zdi, koberce, prostě úplně všechno. Manžel mi nechal volnou ruku a peněženku, takže jsem si mohla dělat, co jsem chtěla :-D .

    OdpovědětVymazat