9 komentářů
  1. Jé, máte to krásné :) Hned bych se zachumlala do peřin :) líbí se mi postel jako taková, ta světýlka a stromek tomu dodávají to správné kouzlo...samozřejmě i v kombinaci s barvou povlečení a tak vůbec všechno se vším :D :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jani, nádherné.... Nadčasové a elegantní.
    Přeji hezký advent. Eva

    OdpovědětVymazat
  3. Jee, ty nocni stolky z loznice jsme si pred par lety privezli domu taky! udelala jsem si z nich psaci stolek:) Krasné dny! Jana

    OdpovědětVymazat
  4. Líbí se mi vaše postel,prozradíte odkud ji máte?Marťa.

    OdpovědětVymazat
  5. Musím vás pochválit za to jaké nábytkové úchytky jste si do své ložnice zvolili. A hlavně to řešení podkrovní ložnice s typem nábytku. To je úchvatné. Máte super styl a je vidět že máte přesně to, co jste si v hlavě vysnili. Dávám velký palec nahoru a ještě jednou se skláním před výběreme. Mějte se!

    OdpovědětVymazat
  6. Manžel po mně chtěl abych objednala toto - maska batman. Prvně jsem si myslela že chce mít nějaké hrátky v posteli a neumí se jenom slovy dobře vyjádřit a nebo se stydí. No pak mně ale došlo že to myslel pro děti. On je takový jouda, to teda zase jo.

    OdpovědětVymazat
  7. Nádherná ložnice, stejně tak jako zbytek domu. Líbí se mi, jak to máš hezky vyladěné. Já se taky snažím, abychom měli celý dům v jednom stylu, takže jsem si objednala nábytek do ložnice, obýváku i dětem do pokojíčku z https://www.finecase.cz/ a teď už jen dolaďuju bydlení různými dekoracemi, tak aby se to hodilo k nábytku. Ložnici jsem měla hned, tam nebylo moc co ladit, ale nejvíc práce mi dává obývák. Pořád to prostě není ono.

    OdpovědětVymazat
  8. No vypadá to u vás dobře, to nebudu vůbec lhát. Mně se hlavně i líbí to jak jste se dívali na postel 180x200 a jak kriticky jste to dokázali zhodnotit. Je vidět totiž na vás ta zkušenost a profesionalita, jste dobří.

    OdpovědětVymazat