18 komentářů
  1. Jani, je krásný! A moc mu to u Vás v koupelně sluší :))

    OdpovědětVymazat
  2. Jani, super !
    jednoduché a praktické :-)
    Já mám v koupelně žebřík a topení zároveň.
    A tento se mi tam už bohužel nevejde , ale mohla bych ho zkusit někam jinam jako dekoraci ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ilonko,taky mám ještě žebřík-topení, ale to je spíš praktické než dekorativní:)

      Vymazat
  3. Marcela - Nordic Passion11. září 2018 v 12:56

    Máte nádhernou koupelnu. M.

    OdpovědětVymazat
  4. Jani, vidět to můj muž, chytá se za hlavu... v těch technických detailech je nekompromisně tvrdý :-). Já jsem však tou Vaší podkrovní koupelnou, alespoň co je na záběrech vidět, nadšená. Žebříček na ručníky dokonale ladí k tomu, co je v jeho okolí. Je to příjemný pohled. Krásné dny A.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No můj muž je podobný, ale mně jeho výhrady nevadí :) .... kdyby mi ho měl vyrobit on, tak ho ještě nemám, protože by musel být dokonale dokonalý. A tento mi stačí, ručník udrží:)

      Vymazat
  5. Koupelna krásná, žebřík tam padne, ale moje oko padlo vedle na tu super thonetku. Běžím do sklepa, kde jedna, bez sedáku, je a pustím se do ní :) J.

    OdpovědětVymazat
  6. Moc hezké a vkusné, prostě nádhera. Jste velice šikovná a nápaditá.
    Nějte se moc hezky. Miluše.

    OdpovědětVymazat
  7. Máš to krásné Jani...tenhle styl mám móóc ráda:-)

    OdpovědětVymazat
  8. Evi, díky, taky to tak mám ráda:)

    OdpovědětVymazat
  9. Ty jo, vy jste nesmírně šikovná :-)

    OdpovědětVymazat
  10. Vypadá moc hezky. :) Levné a dost stylové řešení. Nějaký takový žebřík na ručníky by se mi do koupelny také hodil. Vyrobit ho by asi ale pro mě byla pěkná fuška vzhledem k tomu, že mám obě ruce levé. Nedávno jsem ale na https://www.mujletak.cz/ koukala na leták Hornbachu a všimla jsem si, že tam dost podobný žebřík mají. Taky nevypadal vůbec špatně, tak přemýšlím, že bych si ho i pořídila. :)

    OdpovědětVymazat