8 komentářů
  1. Jani,
    objevujete místa, které mě jsou naprosto neznámá !
    Škoda jen, že některé památky chátrají, zasloužili by si více pozornosti !
    Stále dokola se kochám tvými fotkami, zde nebo na instagramu :-)
    Těším se na další reportáž!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ilonko, naštěstí jsou některé památky zachranovany jako napr.zamek Dobrohor. Nebýt nadšeni majitelů vypadal by podobně jako ten v Českém Rudolci.....A Dekuju moc!.))

      Vymazat
  2. Jani, dobře to tam znám, do Slavonic jsme jezdívali od r.2003 nejméně 12 let intenzívně několikrát za rok a hlavně s kolama, taky do Novohradských hor, a pojezdili jsme na kole, co se dalo... bohužel věk a zdravotní stav už není jako tehdy, tak dík za vaše fotky - připomněly mi krásné zážitky z jihu....
    Jiřina z N.
    kdysi na začátku mého blogování jsem dávala i zmínku o své náklonnosti k tomuto kraji...
    trvalkadahlia.blog.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jirinko, je tam opravdu nadherne, také se tam rádi vracíme. Ve Slavonicich jsme byli také asi po třech letech. Je to úžasný městečko a vůbec je tam všude krasne:) Tak ať zdravicko slouzi! :))

      Vymazat
  3. Jelikož je můj manžel blázen do rybaření, tak v létě místo festivalů obrážíme hlavně místní rybníky, kde si může trochu zarybařit. Čím dál tím častěji se však vydává s kamarády i na delší výlety, kdy přespávají venku a jen se věnují svému oblíbenému koníčku. Pořídil si tedy dvě rybářská lehátka, takže venku přespí bez problémů i několik dní.

    OdpovědětVymazat
  4. Já miluji výlety s dětmi, takže každé léto pravidelně vyrážíme na nějaké túry či procházky, abychom si užili čas trávený spolu. Manžel miluje jakékoli vychytávky do přírody, takže se snaží hledat neustále nové věci, se kterými bychom si mohli to naše cestování trochu usnadnit. Naposledy koupil například filtrační konvice. Sice nevím, kam s nimi vyrazíme, ale hodí se i na doma.

    OdpovědětVymazat
  5. Teda tohle bych brala, když jsem dělala projekt dřevostavby. Ne že bych to neměla, ale kupovala jsem všechno možné a tohle mě nenapadlo. Ale tak to jsem já. Já dám raději pár peněz za to, než bych to doma bastlila sama. Ne že bych to nezvládla, ale prostě se mi s tím většinou nechce jednoduše patlat. ;-)

    OdpovědětVymazat
  6. Moc pěkné fotky a zase další tip, kam v létě vyrazit :-) . My jezdíme rádi na výlety po Čechách. Sbalíme si jen stan a spacáky a hurá objevovat krásy naší země. Přijde mi zvláštní, když jezdí někdo několikrát za rok k moři, ale nebyl třeba na žádném našem zámku.

    OdpovědětVymazat