5 komentářů
  1. Jůůůů to je hezký napad! Děkuji za něj :o) Jitka

    OdpovědětVymazat
  2. To vypada paradne, urcite vyzkousim! Diky za tip! :-)

    OdpovědětVymazat
  3. To je skvělý nápad :-) . Také určitě vyzkouším :-) . My se doma snažíme recyklovat, co se dá a samozřejmě odpad třídíme :-) . Nedávno jsem narazila na zajímavý článek o tom, že nějaký muž v Indii recykluje cigaretové nedopalky, kterých je všude víc než dost, a dělá z nich různé věci, což je podle mě další skvělý nápad, jak zbavit planetu odpadu :-) .

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tyjo, díky za ten článek. Já se třeba v posledních letech snažím čím dál více přemýšlet ekologicky. Začala jsem u odpadu. Ten se nám doma podařilo dostat na minimum. Něco podobného teď zkouším i ve své firmě a tam se to také docela daří. Nedávno jsem podávala roční hlášení o produkci odpadů takže díky tomu mám docela dobrý přehled.

      Vymazat