7 komentářů
  1. Koutek je moc prijemne misto, i lucni kviti, to je nej, no a kulate vazicky se mi take libi:-). Hezke dny. M.

    OdpovědětVymazat
  2. Kakost i vojtěška se ve vázičkách krásně vyjímají, máte to hezké.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Takže to je vojtěška? děkuju, jsem zase o něco chytřejší! :)

      Vymazat
  3. Už aby to babí léto bylo.....u nás už týden skoro pořád jen prší, takže neustále chodím vylévat z květináčů a truhlíku vodu. Včera když zrovna asi 5 minut nepršelo, tak jsem šla očesat divoký chmel na ozdobu, o nějakém lučním kvítí nemůže u nás být vůbec řeč, tak jen Ti tiše závidím vázičky plné lučního kvítí:))) Měj se krásně Jani

    OdpovědětVymazat
  4. Dobrý den, moc se mi líbí židle, chtěla bych si ji koupit, ale je to přeci jen větší investice, tak poprosím jak se na ní sedí, pracuji doma a sedím někdy celý den.
    Moc děkuji za odpověď
    Hezké dny mhr

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sedí se mi na ní moc dobře, ale nevím, jestli je na celodenní sezení, já na ní sedím max. 2 hodiny denně a na to mi vyhovuje....

      Vymazat