18 komentářů
  1. Hortenzie mám obecně moc ráda, ale loňskou zimu špatně vydychávaly, celkem hodně mi pomrzly:( zdravím, Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, já mám ty velkokvěté všechny bez květů ... :(

      Vymazat
  2. Krasne okenko a krasna zakouti, krasne dny i vam:) Eva

    OdpovědětVymazat
  3. Jani,
    právě této hortenzie mám na zahradě nejvíce !
    A kvete nyní nádherně :-)
    Kolegyni jsem už přinesla usušenou a má z ní pěknou dekoraci doma ve váze.
    Krásné podzimní dny !

    OdpovědětVymazat
  4. Jani,tuhle si také na naši zahradu přeji.Hortenzie mám moc ráda,letos mi ale kvetou strašně špatně...Krásné nakouknutí k vám:-)Hezké dny Věra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věru, já mám také ty velkokvěté špatné, nekvetou vůbec. Tak jsem jich pár dala do květináčů a na zimu dám do sklepa. Také přeji kdrásné dny:)

      Vymazat
  5. Hortenzie miluju obecne vsechny, tuhle mam taky. Kvety jsou nadherne a na podzim se zbarvuji do krasnych barev. Ja mam moc rada i kultivar "limelight" :-). M.

    OdpovědětVymazat
  6. Jani, je krásná! Já latnatou nemám, ale začínám o ní uvažovat!
    Měj hezký večer. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, tu si určitě pořiď je vděčná a kvete krásně a bohatě:)

      Vymazat
  7. Jani ahoj, nádhera, krásná zákoutí máš. Ju tuto mám též, ale u nás bylo extrémní sucho, tak má hromadu květů, ale mini velikost. Letos jsem klasické hortenzie vyryla ze záhonů a přesadila do květináčů, pač krásně přežily zimu, ale ty jarní mrazy a sucho moc ne, v květináčích se jim daří skvěle. já balím květináč do bublin a obalím jutou, kvůli vzhledu, nu a když se mi nechce stěhuji do skleníku. A díry po klasických jsem nahradila Anabellami, ty jsou věčné, vydrží téměř vše a nádherně kvetou.
    Krásný podzim pa pa Zmorkusovic

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Anabel mám taky, ale když má obrovské květy, tak je dost polehlá. To tato není, vydrží i prudké deště. Velkokvěté hortenzie jsem taky dala do květináčů a na zimu je dám do sklepa a uvidím ....:) Pa Zuzi:)

      Vymazat
  8. Není to dlouho co jsem jí koupila, myslela jsem, že odejdu bez ní. Nešlo to :o). Jani, díky za info co a jak, pokud bude další na jaře budu moc ráda. Naše zůstává na zimu také v květináči, jsem nadšená jak se vybarvují květy.
    Hezký večer. Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, taky jsme bez ní nemohla odejít, i když vypadala, že nepřežije :) krásné dny!

      Vymazat
  9. Mám hortenzie ráda, ale latnatou asi nejradši.. přitom ji nemáme ... taky bych si ji měla koupit... je krásné, že se vám ji podařilo vypiplat.
    Jano, přeji vám krásný podzim tam u vás. Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky z ní mám radost! Děkuji i vám krásný podzim! :)

      Vymazat