110 komentářů
  1. Všechny soutěžní fotografie jsou nádherné...každá má své kouzlo...ale mému srdci nejbližší je ta první...a tak hlasují pro Kateřinu H......přejí všem hodně štěstí...Radka (Radka.Vamberska@seznam.cz)

    OdpovědětVymazat
  2. Jelikož bydlim v paneláku, velmi oceňuji možnost posezení na terase v záplavě krásně kvetoucích rostlin. Svůj hlas dávám také fotografii číslo 1 a to paní Kateřině H. Přeji pěkné léto! Lucie (Lucie.spl@seznam.cz)

    OdpovědětVymazat
  3. Jani,nevím jestli mohu jako účastnice také hlasovat? ;-)Pokud ano,dávám hlas fotografii C.12.Pekny poslední červencový týden!

    OdpovědětVymazat
  4. Janka, hlasujem za 11. Lucie Jandlová . Páči sa mi tá farebná kombinácia... :), pa Zuzana

    OdpovědětVymazat
  5. Svůj hlas posílám Marcelce z Nordic Passion. Krásná kompozice, skvělé zátiší.
    Přeji krásné dny. D.

    OdpovědětVymazat
  6. Dávám hlas fotografii č. 1 a paní Kateřině držím palce:)
    Veronika, v.veronika25@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Já hlasuji pro 10. Alena Drábková ale dala bych hlas i 12. Renata Šablaturová z těch fotek totiž dýchá pohoda. A není to o penězích ale o tom že to tam má duši :)
    Hezký den Radana

    OdpovědětVymazat
  8. Dávám hlas soutěžící č.3, Romana Ráblová. Líbí se mi jednoduchý a zároveň hravý styl kostek. Hezké léto přeje Gábi

    OdpovědětVymazat
  9. Hlasuji pro 6. Jana Davídková

    OdpovědětVymazat
  10. Vďaka za túto súťaž vďaka ktorej môžeme obdivovať krásne zátišia a inšpirovať sa nimi. Mne sa tiež páčia takmer všetky, hlas dávam súťažiacej č.8 Marcela Nordic Passion

    Anet

    OdpovědětVymazat
  11. Krásný den,
    hlasuji pro č. 1.
    Letomanova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  12. Dobrý den Jani,
    moc jsem se těšila na možnost nakouknout do jiných domácností a zahrad a třeba se nechat inspirovat.
    Hlasují pro č.4 Báru - Lochtu.
    Pěkný den, iva (isapakova@centrum.cz)

    OdpovědětVymazat
  13. Krasne pondeli, ja davam hlas c.10, atmosfera fotky mne dostala:) nadchl mne sklenicek, ale Alena Drabkova ... ;) a taky c.12, to svetlo tam je dokonale. Krasne dny a hodne stesti v hlasovani. Eva

    OdpovědětVymazat
  14. Hlasuji pro paní Ilonu, tedy číslo 5:-) a přeji hodně štěstí v soutěži. Já bohužel svůj příspěvek nestačila odeslat, ale to nevadí, ráda jsem se pokochala fotkami ostatních a načerpala trochu inspirace.. Přeji pěkný den Šárka. SarkaDanhelova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  15. Ak sa môžem zapojiť aj do hlasovania, tak mne sa najviac páči č.09-Dana Kolková a jej terasa

    s pozdravom

    Stanislava Bírová
    staniela27@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  16. Hlasuji pro č. 3 Romana Rablova

    OdpovědětVymazat
  17. Dobrý den, paní Jano, po zhlédnutí všech příspěvků na první místo dávám příspěvek č. 8 - paní Marcely Nordic Passion.

    Krásné, jednoduché, vkusné , opravdu se mi to moc líbí.
    Mějte se hezky , s pozdravem Miluše. milusebw@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  18. Mne sa od začiatku páčili traja: skleníček, výklenok a tehlový altánok:-)
    Hlasujem za altánok:2:

    OdpovědětVymazat
  19. Dobrý deň,
    pekné sú všetky, ale hlas dávam č.13 Alena V., občas obdivujem u nej na blogu jedinečné zákutia v ich dome,na dvore a aj v jej duši. Heli K. hkheliko@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  20. Dobrý den,

    všechny fotografie jsou krásné a nápadité. Hlas dávám č. 11.
    Mějte se hezky M. Gajdová
    michaela.gajdova@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  21. Jani, za mě Marcela z Nordic Passion. Koutek z vlastnoručně udělaných dílek, to je to, co na tom hodnotím nejvíc a taky se mi její styl líbí. Holčička na židli je však taky krásná fotka :-) Ivana.ciz@post.cz

    OdpovědětVymazat
  22. Hlasuji pro foto č 1 p. Kateřiny. Obdivuji, jak skloubila přestávky v kojení s tvorbou zahrady.
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  23. Já dávám svůj hlas fotce č. 8 - Marcele z webu Nordic Passion. Líbí se mi její obraz i celé zatiší s vázou.
    (s.voskova@volny.cz)

    OdpovědětVymazat
  24. Najviac ma oslovila kvetinova zahrada s lehatkom.Preto davam hlas c.1. adrianamrazova@pobox.sk

    OdpovědětVymazat
  25. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  26. Hlasuji pro č. 3 Romana Ráblová

    OdpovědětVymazat
  27. Dobré ráno. Velice těžké rozhodování, ze všech fotografií dýchá láska vložená do realizace.Za mne č. 5 Ilonka Oranžerka - Staré kolo. Hodnotím nápad, vložený čas + práci = výsledek.
    Ala(alcaba1@seznam.cz)

    OdpovědětVymazat
  28. Já hlasuji pro Kateřinu H.,protože nejen její zahrada s terasou, ale celý dům i jeho okolí vládnou příjemnou atmosféru a dokonalou harmonií :-)

    Janulkahr@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  29. Dobrý den, já hlasuji pro 12. Renata Šablaturová. Ála (alena.huda@seznam.cz)

    OdpovědětVymazat
  30. Krasne,krasne,krasne. Pro me nej c.10.Pekne leto vsem .Karla(karlakaucka@seznam.cz)

    OdpovědětVymazat
  31. Dobrý den,dávám svůj hlas Stáni Bírové-ty cihly jsou prostě nej......
    hezkké letní dny přeje a z Moravského Slovácka zdraví Helena. helicka @seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  32. Dávám svůj hlas číslu 1, paní Kateřině.
    Přeji jí mnoho krásných večerů v příjemném prostředí. (jivjiv@seznam.cz)

    OdpovědětVymazat
  33. Dobrý den,
    hlasuji pro č.10(Alena Drábková)-vyzařuje atmosféru horkého léta.A na statku bude určitě chládek, krásné dny přeji. beatagaura@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  34. Dobrý den,
    dala bych ráda více hlasů, ale nakonec volím č. 10! Vážím si lidí, kteří opravují staré domy, neboť je to mnohem težší než postavit nový a hlavně nám tu zůstává kus naší historie! Držím palce ať se dílo na dále daří. Zdraví Nina nina21@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  35. Krasne utery,
    me nejvic zaujala krasna modrinova terasa, ktera by se mi taky moc libila. Takze za me c.9.
    zk.kovarova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  36. Krasne utery,
    me nejvic zaujala krasna modrinova terasa, ktera by se mi taky moc libila. Takze za me c.9.
    zk.kovarova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  37. hlasuji pro Marcelu z nordick passion Matěj

    OdpovědětVymazat
  38. Hlasuji pro cislo 8 Marcela.
    Msidova79@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  39. Hlasuji pro cislo 8 Marcela.
    Msidova79@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  40. Hlasuji pro Marcelu, č. 8. Nordic Passion.
    Sleduji její blok a cítím, že focení ji baví a dělá to pro radost.
    Lucie
    lucie.sidova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  41. Hlasuji pro soutěžící číslo 4. Po nějaké nice toužim už dlouho, ale zatím se mi nepoštěstilo.
    Děkuji za soutěž, sešlo se moc pěkných soutěžních míst.
    Běla Bédi bela.bedi@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  42. LÍBÍ SE MI FOTKA MARCELIY ČÍSLO 8,HEZKÁ SOUTĚŽ,DĚKUJI,JÁRA.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ještě můj kontakt-Jaroslava.tumova.np@seznam.cz

      Vymazat
  43. Pro mě kouzelná 2. !! všem přeji voňavé léto ♥Iva

    OdpovědětVymazat
  44. Hlasuji pro p. Kateřinu č. 1. Moc pěkné.
    Drahomír

    OdpovědětVymazat
  45. Hlasuji pro p. Kateřinu č. 1.
    Drahomír

    OdpovědětVymazat
  46. Hlasuji pro paní Kateřinu č. 1.
    Veronika
    veronika.hegerova@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  47. Hlasuji pro paní Kateřinu č.1 - tady jsou slyšet slavíci :-)
    manouskoval@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  48. Hlasuji pro p. Kateřinu, obr. č. 1, moc pěkné.

    OdpovědětVymazat
  49. Hlasuji pro p. Kateřinu obrázek č. 1, krásné.
    Drahomír

    OdpovědětVymazat
  50. Hlasuji pro číslo 1, p. Kateřinu. crazylom@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  51. Nejvíce se mi libí plakát s nápisem love, takže za mě č.6.
    jana.kalackova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  52. Dobrý den,
    hlasuji pro paní Kateřinu, příspěvek č.1.
    jarkovska.k@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  53. Dávám hlas paní Kateřině, obrázek č.1

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dám svůj hlas p, Kateřině - obr. č.1

      Vymazat
  54. Můj hlas patří 4. Bára Kněžínková | lochta.blogspot.cz Helena

    OdpovědětVymazat
  55. Můj hlas patří Katce č.1.Je to moc pěkné a má to duši.

    OdpovědětVymazat
  56. Hlasuji pro Báru Kněžínkovou...radla5@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  57. ahoj Jani,
    hlasuji pro č.9
    verka-zmurka@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  58. Svůj hlas dávám fotografii č.1. Zuzka (Zuzana.D@seznam.cz)

    OdpovědětVymazat
  59. Dobrý den Jani svůj hlas dávám č.8 Marcelce děkuji Gábina. gabi.vicar@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  60. Paci sa mi zakutie u Alenky V. Takze davam hlas fotke c. 13. Dakujem Zuzana znahlikova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  61. Hlasuji pro Katku, fotka č. 1. Pěkná terasa.

    OdpovědětVymazat
  62. Dobry večer,hlasuji pro obrázek č.1. Petra email: matyas73@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  63. Hlasů bych rozdala hledala hned několik, ale v koláži mi padla do oka jedna fotka a pak jsem zjistila, že to je Alenka V. 2olivesblog@gmail.cz

    OdpovědětVymazat
  64. Muj hlas patri c.8, jednoduxhe, krasne
    michaela.belohuba@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  65. Prý je 7 šťastné číslo..... a originální skleník je úžasný..... dávám hlas(y) i za muže a dceru, ale to se asi nepočítá :-)
    pěkný večer
    Pavlína Dašková
    daskovpa@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  66. Mé tipy: 4, 5, 10, 12 - těžko vybrat, ale nakonec se přikláním k č. 10, asi proto, že to dost připomíná okolí naší staré chaloupky :-) Eva (eopltova@seznam.cz)

    OdpovědětVymazat
  67. Moc krásných fotek.
    Mému srdci nejbližší jsou kola a dohromady s kytkami je to nádhera.
    V koláží mi padlo do oka jako první kolo.
    Proto hlasuji pro 5. Ilonu - Oranžérku.
    Lenka B. lenka.barinova@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  68. Hlasuji pro č.4- p.B.Kněžínková. Je to můj styl.
    tetazlata@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  69. Hlasuji pro obrázek č. 1 - p. Kateřina.
    Drahomír
    drahomir.n@tiscali.cz

    OdpovědětVymazat
  70. Můj hlas patří Katce č.1,je to moc pěkné a má to duši.
    Ivana
    senkova.ivana@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hlasuji pro katku č.1 pěkné
      malerv@email.cz

      Vymazat
  71. Svůj hlas dávám Kateřině H. č.1.Moc krásné...
    Klára
    klara.cudova@porteos.cz


    OdpovědětVymazat
  72. Dávám svůj hlas pro p. Kateřinu, obr. č. 1, je to moc pěkné.
    Liba
    libsvobodo@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  73. Hlasuji pro Marcelu č.8.Díky za soutěž a hezké léto! Dana dana.kolkova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  74. Dobrý den.
    ráda bych dala svůj hlas číslu jedna. Je to velice pohodové zátiší.
    Jana
    janninka.v@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  75. Libi se mi barevna kombinace Marcely, takze hlasuji pro c. 8:-), diky. Saša
    alexandra.ciz@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  76. Dobrý den,
    dávám svůj hlas č. 1 paní Kateřině H. - jedním slovem: KRÁSA
    HelenaK avolabulk@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  77. Dobry den davam hlas c.9. Pani Kolkove.Je to primo oaza na pohled a krasne utulne zatisi domova.

    OdpovědětVymazat
  78. Dobry den, davam hlas cislu 9, krasna teraska v prirode.

    OdpovědětVymazat
  79. Dávám svůj hlavně č. 8 Marcela, k ránu kompozice.

    OdpovědětVymazat
  80. Dobrý den. Hlasuji pro paní Kateřinu- č.1 Josef. Stloukal@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  81. hlasuji pro Kateřinu Hradovou č.1, tamara pavlů, tamara.i@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  82. Tak se ještě také přidám a hlasuji pro č.8 Marcela.
    Přeji krásné letní dny, Eva e.bysova@banktech.cz

    OdpovědětVymazat
  83. Krásný den všem.
    Já hlasuji pro č.12, krásná atmosféra :-))) Míša
    stamisa@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  84. Hlasuji pro Alenku V. s číslem 13. Marcela macekie@email.cz

    OdpovědětVymazat
  85. volím č.8 krásné

    OdpovědětVymazat
  86. Těžko vybrat jen jedno, krásné je vše. Ale nejvíc mě zaujala kuchyňská nika na poklady - snad proto, že i nás čeká renovace kuchyně, tak přemýšlím, že bych se nechala inspirovat. Lucie Zídková (lucie.zidkova5@gmail.com)

    OdpovědětVymazat
  87. Ráda bych hlasovala pro Barču - Lochtu. Její bydlení se mi moc líbí! Lucie. (lucajdytvoreni@gmail.com)

    OdpovědětVymazat
  88. Dávám hlas obrázku č.1 paní Kateřině. Je to krása. Mirek.
    miroslav.travnicek@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  89. Hlasuji pro Katku - číslo 1 - protože má velký cit pro přírodu.
    Karel
    karelka@tiscali.cz

    OdpovědětVymazat
  90. Hlasuji pro foto č.1

    OdpovědětVymazat
  91. Hlasuji pro obr. č.1- pí.Kateřina

    OdpovědětVymazat
  92. já hlasuji pro 2 - Stanislava Bírová.
    majka.urb@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  93. Dobrý den, Jano, hlasuji pro Alenu Drábkovou. Zahrada mi připomíná dětství a venkovskou idylku. Mějte se hezky.
    Alena Matyášová
    cedikova.a@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  94. Já hlasuji pro č. 10. Z fotky dýchá krásná letní atmosféra a venkovská přirozenost, která je mi blízká.
    Eva Marková (e.novotna@seznam.cz)

    OdpovědětVymazat
  95. hlasuji pro obr. č. 1 p. Kateřina

    OdpovědětVymazat
  96. Hlasuji pro obr. č. 1 p. Katka
    Vladimirvykoukal@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  97. Všechny výtvory by si zasloužily ocenění, pokud mám vybrat favorita, pak č. 9 od Dany Kolkové (asi taktéž z části proto, že bych si taky takovou přála), krásný začátek léta, petabr2@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  98. Hezký den,úžasnou letní atmosférou na mě dýchla fotka č. 10, takže hlasuji pro ni. Olga,o.celisova@atlas.cz

    OdpovědětVymazat
  99. Hlasuji pro foto č.1 Kateřinu H.
    Petra
    petra.kodlova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  100. Hlasuji pro foto č.1 p. Kateřina

    martina.deniska@seznam.cz

    OdpovědětVymazat