13 komentářů
  1. Kapradí a bohyšky....také je mám kde se jen dá:)) pěkný víkend Jani

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I moje jsou nej, mám je taky všude:) krásný víkend i tobě Evi!

      Vymazat
  2. Jani, mňa už dlhšie hnevá blogger, akosi sa niečo pomenilo a mne to nevyhovuje...snažím sa prispôsobovať, ale hnevá to...a napíšem Ti mail....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, blogger nějaké změny udělal, zvykla jsem si i na ně, ale ten Picasa mi chybět bude .... Napiš ...:)

      Vymazat
  3. ale veď Photoshop, alebo lightroom, alebo photo zoner. úplne najjednoduchšie je upravit fotky v editore, ktorý ponúka Windows, pokiaľ nechcete niektorí z programov. A fotky sa dajú ukladať na Googli, alebo i na flickri

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Škoda, že z toho, co píšete, nerozumím ani slovu. S novým notebookem jsem dopadla stejně jako Jane, Picasa byla nejlepší!

      Vymazat
    2. Marie, děkuji za rady. Photoshop mám a v něm fotky upravuji. Mně jde spíš o to, že když jsem stáhla fotky z foťáku do PC, tak se mi rovnou natáhly i do Picasa a upravené je pak z Picasa poslala rovnou do bloggera. Což teď nejde z toho jejich GooglePhotos. Fotky tam nahrát jdou, ale je to pro mě zdlouhavé.

      Vymazat
    3. Lucie, ano Picasa je (byl) nejlepší. A nevím proč ho zrušili. Někdy jsou ty jejich novoty na škodu! :)))

      Vymazat
  4. Ja si fotky ukladám len funkciou ,,uložiť obrázok,, a zmenšením na minimum dám dva, tri vedľa seba...
    Picasso som v polovičke sťahovania zastavila, lebo chceli dať všetky moje uložené fotky k dispozícii, aspoň tak som to pochopila, z tohoto dôvodu som sa odhlásila aj z googla...asi s tým nejak súvisí instagram, LEBO sa MI NEdá TAM PRIHLÁSIŤ...NEVA, NEJAK KOMUNIKÁCIam OKREM BLOGU NEROZUMIEM, MUSÍM čÍTAŤ A POZERAŤ S HISTÓRIOU A ENERGIOU DANÉHO čLOVEKA A K TOMU MI najVIAC sedí BLOG...
    Jani, žiadna šablóna z bloggera mi nevyhovuje, tak som blog zredukovala iba na príspevky jednej strany, archív neviem (ani iné záložky) nastaviť, život obsiahnutý v kocke na jednej strane bloggeru asi stačí... alebo fakt od minulého roku spejem ku koncu, baby moje:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, když bys potřebovala nějak poradit, tam mi napiš, možná bych to v bloggeru zvládla :) Jinak Picasa sice chtěl všechny fotky, ale viděla jsi je jenom ty a nikdo jiný, nebyly veřejné. A doufám, že nechceš končit s blogem, to by mě moc mrzelo a chyběla bys mi tu! Nemám ted sice čas na komentáře, ale doufám, že se to postupně zlepší a budu konečně pravidelně navštěvovat všechny mně milé blogy a tedy i ten tvůj!!!

      Vymazat
    2. Si moc milá, dík:-)

      Vymazat
  5. Krásne fotky... My s manželom už roky používame Lightroom a sme maximálne spokojní... Vrelo odporúčam ♥ Alexandra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc! Lightroom je skvělý, já ho vlastně používám v rozšířené verzi Photoshopu, akorát z něj nejde rovnou fotky posílat na blogger a to je to, co jsem oceňovala v Picasu.

      Vymazat