12 komentářů
  1. Jani, neskutecne se tesim, nadhera velika, jsem rada, ze jsem prkynko stihla objednat vcas, brzy ho dam na blog. Preju, at vse bezva funguje a dari se. Pa M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marci, moc děkuju! Snad už to bude v pohodě, ale pořád to není ono! Ted jsem koukala, že sis u nás objednala prkýnko, měla jsi mi napsat, dala bych ti tam něco navíc:)) Tak příště! krásný víkend!

      Vymazat
  2. ..ty vázičky jsou moc hezké, jak jsou velké a jaká je cena? děkuju:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Káťo, informace o velikosti a ceně jsou tu - http://www.janeathome.com/?product_cat=ceramicsporcelain

      Vymazat
  3. Přesně vím, kde to je! Měla jsem tam vyhlídnutý jeden byt, ale jiný kupující byl rychlejší. Je to tam prima. Přeju, ať se daří!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lucie, moc díky! Je to tam prima, jak jsem vám už psala láska na první pohled:) U vás v Holešovicích je to taky super, sleduju jak rekonstruujete. Tak at se taky daří a krásně bydlí! :)

      Vymazat
  4. Držím palce a přeji hodně sil do finále! Ochutnávka je velmi lákavá!
    Jani, moc zdravím!
    Helena

    OdpovědětVymazat
  5. Zdravím Jani, už se také moooc těším!
    V.

    OdpovědětVymazat
  6. Krásné vázičky...už se těším:)))

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj lidičky,
    tyhle barvy jsou skvělé, podobný design mám snad na všem. Nejlepší je moje Ying-Yang tetování na krku, to je podobně barevné a jen to dokazuje mou vášeň. Pomáhali mi tady. Hodně skvělý servis.
    Pokračujte v tom, co děláte. Jen tak dál... <3

    OdpovědětVymazat