10 komentářů
  1. Jani, kráááása! Mně to baví moc, podívám se tam, kde jsem nebyla a můžu si snít, že se mi to snad jednou podaří:o)) pa a pozdravuj!Jíťa

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Jani, sleduji pečlivě tvoje italské příspěvky a škoda, že se už blíží ke konci. Moc pěkně napsáno i nafoceno. Italie je moje srdeční záležitost. Eva

    OdpovědětVymazat
  3. Dobrý den Jani, to je nádherná podívaná a nádherné čteníčko. Četla jsem jedním dechem a kochala se nádhernými fotkami. Škoda, že příště již bude konec. Děkuji za krásný příspěvek. S pozdravem Miluše

    OdpovědětVymazat
  4. Nádhera, nádhera a supriš fotky jani, ako keby som tam bola s tebou :-) Užila som si to, tiež milujem toskánsko. Prešla som si všetke príspevky a dík že si sa s nami podelila o zážitok :-)) Krásne dni prajem a pozdravujem.

    OdpovědětVymazat
  5. To je nádhera! O Toskánsku jsme taky uvažovali, takže pokud se tam někdy vydáme, nechám si poradit :)

    Simple living: Letní nákupní seznam

    OdpovědětVymazat
  6. Nádherná místa, opravdu paráda ... Jano, díky moc za sdílení ..
    Přeju všechno dobré. Jarka

    OdpovědětVymazat
  7. Moc hezký :o) Hned bych jela znovu. Ze San Gimignano mám vzpomínku na nejlepší kafe v životě.
    Bára

    OdpovědětVymazat